Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:02
is het mogelijk om deze gps ontvanger aan te sluiten op mijn Fujitsu siemens E-series lifebook? wil namelijk mijn lappie als navigatieijzer gaan gebruiken en kan goedkoop aan dit muisje komen, iemand die hier meer info over heeft?

Adjust non olet, plerumque...

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Wat voor aansluiting zit erop?

• 1nsane
dacht minidin, tenminste, staat op de doos, is zo n soort ps/2 achtig geval, kan het niet goed zien, t is van foto namelijk

• 1nsane
edit, het is ps/2 , zou hem dus denk ik zo kunnen plug&prayen, maar de vraag is oft werkt

• 1nsane
gezien het feit dat ie maar een tientje kostte heb ik hem toch maar gehaald, echter in de ps/2 poort van me lappie werkt ie dus niet (die conclusie trok ik al toen ik de manual las die me wijs maakte dat er een usb kabel is voor dit ding).

weet iemand waar ik zo n usb snor vandaan kan halen of dat ik gewoon een uni verlooppluggie van ps2 naar usb kan halen?

• 1nsane
nou ik heb gister een verloopkabel naar usb binnen laten schepen :D en jawel in 1x werkend! :D dus voor 25 eutjes bijmekaar een werkende navigatie, autoroute 2006 erop, wel komisch, moest het natuurlijk ff uitproberen ;) zit ook spraak in (weliswaar engels), wel leuk ook dat je kan zien hoe hard je rijd etc. mij is tevreden *O* ding is goed stabiel ook, geen enkele keer het signaal kwijt geweest ondanks dat ik in een redelijk dichtbebouwd gebied woon, tussen de 5 en 8 sat's constant

[ Voor 19% gewijzigd door 1nsane op 20-10-2006 14:04 ]

Pagina: 1