Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 20:32
Is het mogelijk om je T9 weer terug te brengen naar de oorspronkelijke staat toen hij geleverd werd?
Ik heb een nieuwe telefoon.. en als ik mijn oude s65 aan iemand anders geef.. mag ie lekker zelf zn eigen woorden erin gaan zetten. Ik wil alle namen en dergelijke die ik er in de tijd van 2 jaar in heb gestopt.. weer uitgooien... maar de telefoon via menu -> instellingen -> standaard instellingen terugbrengen naar de oorspronkelijke instellingen biedt geen uitkomt.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je kan even op internet zoeken naar een algehele reset code. Hiermee verwijderd het toestel alles en brengt hij het weer terg naar nieuwstaat :)

• DeRooney
ik heb een master reset gedaan, waarbij hij de instellingen terug brengt naar de fabrieksstand, maar mn t9 is niet gereset...

• DaannO
arjoderoon schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:44:
ik heb een master reset gedaan, waarbij hij de instellingen terug brengt naar de fabrieksstand, maar mn t9 is niet gereset...
Ik heb het niet voer de standaard reset die in het toestel te vinden is. Echt een volledige reset van het toestel. En mocht dat nog steeds niet werken, dan zou je even contact moeten openemen met de fabriekant.

• DeRooney
dat begrijp ik. ik dacht het gevonden te hebben. Dit heb ik gedaan:
Information about the Siemens S65. Features a review, technical data, secret codes and ... Factory settings: Type *#9999# to reset factory settings

die *#9999# heb ik dus gedaan. maar dat is alleen maar terug keren naar standaardinstellingen zoals hij was. tis geen totale reset denk ik dan.

• DaannO
Ik kan het ook even zo snel niet vinden. Misschien dat een andere user het weet en anders bij siemens even aankloppen :)

• DeRooney
Ik heb nu via wap de nederlandse t9 gedownload. die staat nu bij mijn bestanden in de map overige. Maar die kan ik nu dus niet openen. er staat een sleutel voor het bestand, als of het bestand locked is ofzo.. maar ik wil nu wel erg graag weten hoe ik die t9 file toch kan openen...
Pagina: 1