Raar probleem met MSN

Pagina: 1
Acties:

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:03
Ik heb een vreselijk raar probleem met msn. Ik kan niet meer inloggen met mijn hotmail account. Ik krijg elke keer een verbindingsfout.
De status van de msn systemen is volgens hun pagina in orde. Met mijn instellingen is volgens Live Messenger niks mis. En ik heb ook gewoon internet.
Het rare van het probleem is, dat ik met een ander msn account wel gewoon kan inloggen, behalve met mijn eigen account.
Ik krijg ook geen melding van een verkeerd wachtwoord, maar echt een verbindingsfout.

Wat heb ik al geprobeerd:
- Live Messenger vanaf thuis
- Live Messenger vanaf stage
- MSN Messenger 7.5 vanaf thuis
- MSN Webmessenger

Bij allemaal kan ik met mijn eigen account niet inloggen en met een ander account wel.
Ik heb het probleem sinds vanochtend, en vanochtend waren de systemen van msn niet in orde. Op de status pagina stond dat er inlog problemen waren. Maar nu staan alle systemen weer op 'groen' en kunnen andere gebruikers ook gewoon inloggen.

Ik heb ook al gezocht in de help van Messenger, maar daar kan ik geen oplossing vinden voor mijn probleem. Ik heb ook geen idee naar welk adres ik een mailtje zou moeten sturen voor een reactie van Microsoft of MSN.

Ik vermoed dat het probleem bij Microsoft ligt en niet bij mij. Maar misschien kan iemand anders er een licht op schijnen dat de problemen doet verhelpen :)

Audentia

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-01 15:23
Via hotmail kun je aan een support mail adres komen. Die moeten je verder kunnen helpen lijkt me...

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb exact hetzelfde probleem. Normaal staat m'n WLM 24/7 aan, en vanochtend trof ik mezelf uitgelogd aan en zag ik dat ze problemen hadden met het netwerk.

Ik kan hotmailen, ik kan m'n accountinformatie opvragen maar MSN stopt iedere keer met error codes 81000306 en 314, welke beide duiden op een netwerkfout.

Ik heb m'n DNS server geherstart, m'n router een schop gegeven, m'n werkstation al enkele keren herstart en met andere accounts proberen in te loggen, wat zonder problemen gaat...

Ik weet niet meer wat ik nog zou kunnen veranderen.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32
Hier ook hetzelfde probleem, met mijn account kan ik vanaf 3 verschillende pc's niet inloggen. Inloggen met een ander account werkt wel. Verbinding trouwens via Tele2.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zoveelste topic; dit speelt al de hele dag. En het is account-gebonden want niet elke account is op dezelfde verificatie-server aangemeld.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hier werkt alles weer :)

• Exterazzo
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Heb gisterenavond nog wel mijn probleem gemeld bij MSN, maar ik vrees dat ik daar echt vrij weinig van ga horen. Ik kan niks anders doen dan wachten begrijp ik :(

Nu merk ik pas hoe onthand ik ben zonder MSN :) Met dingen afspreken etc is het toch wel handig en snel :)

Audentia

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
En als je een alternatief voor MSN gebruikt, iets als Trillian o.i.d., werkt het dan wel?
Of krijg je dan dezelfde aanmeldproblemen? Mocht het nou werken bij Trillian, weet je dat het probleem in het programma o.i.d. zit, en ben je meteen weer online.
Mocht het dan nog niet werken, dan weet ik het ook niet meer...

• Exterazzo
Brede P schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:42:
En als je een alternatief voor MSN gebruikt, iets als Trillian o.i.d., werkt het dan wel?
Of krijg je dan dezelfde aanmeldproblemen? Mocht het nou werken bij Trillian, weet je dat het probleem in het programma o.i.d. zit, en ben je meteen weer online.
Mocht het dan nog niet werken, dan weet ik het ook niet meer...
Goede tip, maar helaas hetzelfde probleem :) Trillian lijkt te connecten, maar ik sta na 3 seconden weer op disconnected zonder een foutmelding.
Dus toch maar wachten :)

Audentia

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb ook een melding gemaakt bij MSN, ik weet niet of ze er iets mee gedaan hebben of dat ze meerdere problemen kennen.

Wat ik wel merkte is dat ik verplaatste contacten naar bepaalde groepen terug vond op de plaats waar ze eerst stonden. Misschien hebben ze een backup teruggezet. Ik merkte al eerder deze week dat m'n contactlijst een beetje vreemd deed. Zo had ik een contact toegevoegd, en toen ik me aanmelden op een andere pc stond dat contact er niet meer tussen.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Beste Windows Live Messenger gebruiker,

Bedankt dat je contact opneemt met Windows Live Messenger Support.

Mijn naam is Joost en ik begrijp dat je problemen ondervindt met het aanmelden bij Messenger en je de foutcode 81000314 ontvangt. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

Het spijt ons dat de Windows Live Messenger service tijdelijk technische moeilijkheden ondervindt. Wij bij Windows Live weten dat het Windows Live Messenger belangrijk voor je is, en we werken er altijd hard aan om problemen op te lossen en om de service zoals die behoort te zijn zo snel mogelijk te herstellen.

Vanwege deze problemen kan het zijn dat je moelijkheden hebt ondervonden met het aanmelden bij de Windows Live Messenger service. We stellen je geduld gedurende deze periode zeer op prijs, evenals het gebruik van Windows Live Messenger om in contact te blijven met de mensen die belangrijk voor je zijn, zowel professioneel als persoonlijk.

Deze problemen zijn nu opgelost.

Mocht je echter nog steeds problemen ondervinden met aanmelden, reageer dan alstjeblieft op dit bericht met een gedetailleerde beschrijving van het probleem.

Bedankt dat je Windows Live Messenger gebruikt.

Met vriendelijke groeten,

Joost
Windows Live Messenger Support Team
:z

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:43

SeatRider

Hips don't lie

Wel fijn dat Joost persoonlijk de moeite heeft genomen zijn dank te uiten voor jouw bezorgdheid.

Wat een walgelijk Amerikaans-commercieel bericht! :r

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Exterazzo
Haha Joost is wel erg persoonlijk, want dat is toevallig ook precies dezelfde mail die ik heb gehad :)
Wel fijn dat Joost me ongeveer 49x bedankt voor het gebruiken van Live Messenger :)

Overigens werkt het bij mij allemaal weer naar behoren :)

Audentia

Pagina: 1