NAT in Vista

Pagina: 1
Acties:

• Shadow_nano
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-06-2025
hallo ik heb een vraagje :D

ik heb onlangs Vista Beta 2 geinstalleerd en alles mooi gezet enzo.
alleen sinds ik weer Utorrent gebruik ondekte ik dat ik weer altijd een NAT fout heb dus ik naar www.portforward.com en kijken hoe ik alles goed moet zetten.
blijkt er nog geen vista uitleg te zijn ik denk geen probleem het zal wel niet zo anders zijn als met XP

nouw mooi wel dus :O
want er ontbreekt in Vista enig spoor van een ip adress en zelfs bij eigenschappen van je netwerkverbindig is dit niet aanwezig.

nu is mijn vraag natuurlijk... weet iemand hoe ik deze NAT fout wegkrijg zodat het downloaden (hopelijk) iets sneller gaat???

Hartelijk Dank alvast _/-\o_

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En, heb je nog iets geleerd uit je eerdere topics of ben je wederom niet in staat geweest om bijvoorbeeld een vast IP toe te kennen, eventuele ingebouwde firewall te vinden en uit te zetten en dergelijke.

NAT heeft, in mijn ogen, geen enkele invloed door de client tenzij je op je client ook nog eens een firewall/router-proggie hebt draaien.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Shadow_nano
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-06-2025
MAX3400 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:33:
En, heb je nog iets geleerd uit je eerdere topics of ben je wederom niet in staat geweest om bijvoorbeeld een vast IP toe te kennen, eventuele ingebouwde firewall te vinden en uit te zetten en dergelijke.

NAT heeft, in mijn ogen, geen enkele invloed door de client tenzij je op je client ook nog eens een firewall/router-proggie hebt draaien.
haha jawel jawel alles lukt me prima alleen heb ik nu Vista en daar werkt het tog allemaal net even anders want je kan niet meer een IP toekennen het zijn nu hele andere codes :S:S (bij mij dan)

maar als het geen echt verschil maakt dan is er denk ik niks aan de hand (ik heb alleen standaard Windows Vista Firewall draaien)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dan zou ik, eerlijk gezegd, Vista maar eens goed doorspitten want zowel mijn werkstation thuis als mijn laptop op de zaak draaien zonder problemen de Vista RC1 met vaste adressering.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
het zijn geen andere codes, jij bent ipv4 gewent, in vista is ipv6 ook standaard ge-installeerd :)

maar het is zover ik weet toch mogelijk en ander ff kijken hoe je dat ipv6 ff kunt disablen zodat je ut ipv4 ip adres kan invoeren...