Toon posts:

[WoW] PC crashed tijdens spelen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de volgende problemen met world of warcraft. Tijdens het spelen crashed mijn pc altijd. Het begon met dat het beeld een tien sec vast zat en daarna weer verder ging, dit herhaalde zich om de tien minuten. Vervolgens kreeg ik last van critical errors in het bestandje wow.exe. En nu heb ik al enige tijd dat ik een blauw scherm krijg zonder melding er in of dat het wow vast loopt en mijn hele pc blijft hangen, beiden gaan gepaard met een krakend geluid. Ik heb hier al zo'n twee weken last van en heb van alles al geprobeerd, heb alle gerelateerde forums op de wow site door genomen, ook hier heb ik al van alles door genomen en geprobeerd maar niets heeft tot nu toe geholpen. Zelfs heb ik al een aantal keer contact gehad met blizzard maar de oplossingen die zij aandragen werken ook niet helaas. Voor de patch 1.12 werkte alles goed en had ik geen problemen. Gezien dat ik alles al zo'n beetje heb geprobeerd is dit mijn laatste oplossing.

Pc Specs:

Moederbord : Asus A8N-SLI Premium
CPU : AMD Athlon 64 4000+
Intern geheugen : 2 x 512 corsair xms CL2 ( in dual mode)
Hd : Maxtor 250 gb 16mb SATA 2
Videokaart : Sapphire Ati Radeon X850 xt pe
Geluidskaart : Creative Audigy 2 ZS
Voeding : Cooler Master real power 450W
Kast : Thermaltake met 3 ventilatoren
Cpu Koeling : Zallman met koelpasta Artic Silver
2x DVD speler : Beide plextor waarvan 1 brander

Geheel is niet over geclocked danwel geweest

Memtest86 loopt nu nog, met resultaten kom ik vanavond nog terug.
Stresstest succes vol doorlopen zonder errors.
Directx testen doorlopen zonder problemen. (Directx 9.0c)
Memtest aangeraden door blizzard na 10 uren testen geen problemen gevonden.

Alle upgrades van windows xp pro geinstalleerd, alle recente drivers voor hardware geinstalleerd ook voor het moederbord.

Hopenlijk kunnen jullie wat voor mij betekenen, Alvast bedankt

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

SeM > SPV. Geen idee of dit topic daar wél gewenst is maar dat merk je vanzelf :+

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Rataplan schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:11:
SeM > SPV. Geen idee of dit topic daar wél gewenst is maar dat merk je vanzelf :+
Vooruit dan maar :P
Titel even aangepast :)

Verwijderd

Heb je:
- geen problemen in andere games (als je die al speelt, gezien het WoW is :))?
- je gui extensions verwijderd/verplaatst en toen gespeeld(tis alweer een paar maandjes geleden dat ik met dit veel te verslavende spel ben gestopt)?
- reinstall gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen problemen met andere games, dat loopt allemaal soepel.
Ik heb wow inmiddels al 7x opnieuw geinstalleerd en windows xp ondertussen ook al 5x maar helaas dit helpt niet. Wat bedoel je met gui extensions misschien dat het een oplossing is. Heb het al gespeeld zonder addons maar niets schijnt te helpen.

memtest86 heeft vanavond geen fouten kunnen ontdekken, na 10 uren testen. Dus daar zal waarschijnlijk ook geen probleem liggen.

Wat mij nu wel opviel was dat mijn FPS behoorlijk zakte onder de 10, opdat moment liep mijn pc ook weer vast. Ben inmiddels over gestapt van de ati drivers naar de omega drivers, tot nu toe nog geen blauwe schermen.

Vandaag maar weer eens wow opnieuw geinstaleerd maar helaas al binnen 5 sec mijn systeem vast.
Ben nu een repair tool aan het draaien, maar zie dat ook niet echt hoopvol in :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 14:52 ]