Toon posts:

No Signal melding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem. Ik krijg geen beeld meer bij mijn pc.

Hoe het begon:

ik haalde de netwerkkabel eruit, en deed er een cross-over kabel in om even snel wat bestanden te wisselen met mijn laptop.

Toen merkte ik dat de muis van mijn pc niet meer werkte. Dus ik reboot mbv het toetsenbord, en duw de muis in een andere usbpoort. Na reboot deed de muis het weer maar het toetsenbord niet. Dus ik weer rebooten.

Nu krijg ik alleen geen beeld meer. NO SIGNAL knippert in beeld. De muis en het toetsenbord doen het wel, want ik kan met behulp van muis en toetsenbord wel inloggen en afsluiten.

Ik heb ook al een ander beeldscherm geprobeerd, maar die levert ook een NO SIGNAL melding :(

Wie weet wat er aan de hand is?

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-07 09:49

EnnaN

Toys in the attic

even captain obvious mode: heb je je monitor kabel losgetrokken?

sig

Verwijderd

andere monitor kabel proberen ? Mis dat hij ergens kapot is gegaan door een breuk in de kabel ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus al een andere monitor geprobeerd, en daarmee dus ook een andere kabel ;)

Echter, die andere monitor gaf dezelfde NO SIGNAL melding :'(

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:40
Andere videokaart geprobeerd?
Probeer eens met zo min mogelijk onderdelen op te starten ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En als een andere videokaart niet helpt; misschien even een BIOS-reset ertegenaan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad alle andere usb apparaten al ontkoppeld. Probleem is nu dat ik niet even een andere videokaart heb om mee te testen... ik kan wel even kijken of ik er een kan lenen.

Ligt het niet aan het moederbord ofzo?

Edit: wat zou een bios-reset uithalen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 19:49 ]

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-07 15:55

HKS-Skyline

Vroooom ?

klinkt als een gaar moederbord, alles dat stuk voor stuk uit valt, usb, videokaart (oftewel de AGP poort)
ik vrees dat je mobo het loodje heeft gelegd.
check de elco's (al die meestal groene busjes op t moederbord) kijk of ze bol zijn aan de bovenkant of dat er vloeistof uit lekt, if so is je moederbord gaar.
maar het kan ook niet zichtbaar zijn en gewoon een gefrituurde north/southbridge zijn.
een manier om er achter te komen en dat is onderdelen wisselen en in andere systemen testen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is opgelost!!

Ik heb alle kaarten uit de kast gehaald en opnieuw aangesloten, en ik heb weer beeld :)
Pagina: 1