Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Merge] Wel inloggen op GoT niet op Frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 16:02
Goed een 2e poging dan maar aangezien mijn vorige topic gesloten werd.

wanneer ik direct op de FP wil inloggen met mijn username en password krijg ik de volgende melding:
code:
1
2
3
My.Tweakers.net / Inloggen

Sorry, de combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet juist...

echter wanneer ik op Got inlog gaat alles wel goed met en ben ik door de merge ook meteen op de FP ingelogd.

Join the club

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik neem aan dat je op beide wel dezelfde gebruikersnaam gebruikt (Powermage)?

Intentionally left blank

• Powermage
heb ik wel gedaan, heb zelfs nog geprobeerd of hoofdletters aan het begin het verschil maakte, maar ook dat mocht niet baten.

wanneer ik mijn profiel wil gaan aanpassen (en dan mijn wachtwoord wil veranderen) geeft hij wederom aan dat mijn wachtwoord onjuist is.

[ Voor 35% gewijzigd door Powermage op 17-10-2006 17:45 ]

Join the club

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zowel op de frontpage als op het forum moet je nu met je Forum-account (en wachtwoord) inloggen.
Volgens mijn gegevens had je nog geen frontpage-account, of je had die niet gekoppeld aan je GoT account.

[ Voor 35% gewijzigd door crisp op 17-10-2006 17:59 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Ik zit met precies hetzelfde probleem.

Ik wilde mijn e-mail adres aanpassen en dat lukt dus niet.

edit:

Ik had alleen en forum account(volgens mij) en ik heb verder niets gedaan...

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 18:05 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Te zien aan de hoeveelheid meldingen van dit probleem, hier, in Schop een Modje en via de mail, lijkt het me dat er wel iets moet zijn :) . Users kunnen wél inloggen op GoT, kunnen door naar de FP door te klikken daar wél hun gang gaan, maar kunnen daar níet inloggen of hun profiel wijzigen. Als ik het goed begrijp :) .

edit:
Via de gatheringmail hoor ik nu ook het tegenovergestelde: Een user die wél kan inloggen op de FP, maar niet op GoT.

[ Voor 16% gewijzigd door JHS op 17-10-2006 18:23 ]

DM!

Verwijderd

Het ging ook te snel ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 18:20 ]

• Powermage
crisp schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:57:
Zowel op de frontpage als op het forum moet je nu met je Forum-account (en wachtwoord) inloggen.
Volgens mijn gegevens had je nog geen frontpage-account, of je had die niet gekoppeld aan je GoT account.
Volgens mij is daar enkele jaren geleden iets mis gegaan.

Toen de merg werd aangekondigd had ik een ander FP account, deze is later aangemaakt, mischien dat hierdoor iets mis was gegaan, echter vind ik het vreemd dat het via GoT wel lukte.

Join the club

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

oplossing:
werkte bij mij, zie mijn topic:Frontpage ww anders dan forum
vraag een nieuw wachtwoord aan via de mail, activeer die, log in, verander je wachtwoord, log weer in.
als het goed is moet het dan werken
suc6 iig! :)

[ Voor 1% gewijzigd door abaart op 17-10-2006 19:02 . Reden: aanvulling ]

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb hier in het begin van de avond ook last van gehad, maar na 19.00 uur (ofzo) niet weer. Op Beta tweakers heb ik dit niet gemerkt. Is het opgelost? Of incidenteel?

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

JHS schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:14:
Te zien aan de hoeveelheid meldingen van dit probleem, hier, in Schop een Modje en via de mail, lijkt het me dat er wel iets moet zijn :) . Users kunnen wél inloggen op GoT, kunnen door naar de FP door te klikken daar wél hun gang gaan, maar kunnen daar níet inloggen of hun profiel wijzigen. Als ik het goed begrijp :) .
Ik heb het profiel van Powermage in de DB bekeken en de hash van het wachtwoord is zowel op de FP als op GoT gelijk. Verder is er geen verschil in active status, dus hij zou gewoon ook op de FP moeten kunnen inloggen als 'Powermage'.

Het enige dat ik me nog kan voorstellen is een passwordmanager ofzo die roet in het eten gooit...
edit:
Via de gatheringmail hoor ik nu ook het tegenovergestelde: Een user die wél kan inloggen op de FP, maar niet op GoT.
Ik had ook zo'n gebruiker op de DM; die bleek op GoT inactive te staan. Daar lijkt nog iets fout te zijn gegaan tijdens de merge wat nog recht gezet moet worden...
Dat betreft echter hooguit een handjevol gebruikers.

Intentionally left blank

• Powermage
Overigens na mijn vorige post werkte het dus weer.

Join the club

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ACM had het bugje gevonden en rechtgezet :)

Lijkt me opgelost dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.