Toon posts:

590 voor core2duo

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat er een paar mobo's met Nvidia 590 in ontwikkeling waren voot het 775 Intel platform (Core2Duo). Helaas heb ik hier al lange tijd niks meer over gehoord.

Wel zag ik onlangs de aankondiging van een 680 chipset.

Wie kan mij vertellen of er not ontwikkeling is op het 590 vlak voor Intel?

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Ik denk dat je daar het internet goed voor kunt gebruiken. Als je b.v. met Google zoekt naar 'Nvidia 590 development' en soortgelijke zoektermen, dan wordt je vast een stuk wijzer dan je nu bent :)

*pats*

Verwijderd

Topicstarter
Gamo schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:18:
Ik denk dat je daar het internet goed voor kunt gebruiken. Als je b.v. met Google zoekt naar 'Nvidia 590 development' en soortgelijke zoektermen, dan wordt je vast een stuk wijzer dan je nu bent :)

*pats*
Alles dat ik vind is oud, en die borden die aangekondigd zijn hadden er al lang moeten zijn.
Aardige mensen proberen elkaar te helpen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vraagstelling: waarom een topic openen over de 590 als de 680 er nu al veel interessanter uitziet?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:31:
Vraagstelling: waarom een topic openen over de 590 als de 680 er nu al veel interessanter uitziet?
Omdat ik op korte termijn een niuw Mobo voor iemand nodig heb....Core 2 duo SLI systeempje.
De 680 is net pas aangekondigd.
De 590 had er al lang moeten zijn voor Intel, maar ja ik kan nergens deze Mobotjes vinden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aardige mensen proberen elkaar te helpen ja, maar negeren de GoT Huisregels ook niet. Allereerst is dit koffiedik kijken, anderzijds maak je je het wel erg makkelijk er vanaf om te melden dat je van alles en nog wat vindt, zonder te linken naar je vondsten en duidelijk aan te geven hoe je gezocht hebt. Niet echt een zinnige topic zo...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.