hier stond iets interessants, maar het is even weg...
vind dit wel een heel makkelijke vraag eigenlijk...
laat ons maar verzamelen en jij krijgt een hapklaar maaltje voor je weblog waar je nog mee spamt hier ook
verder no offence hoor, ben beetje moe misschien
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ik heb al eerder een soortgelijk horloge behandeld die je op het juiste moment wakker maakt.
Die andere 2 zal ik ook eens opzoeken
@Jazzper, ik heb zat ideeen (zie het huidige weblog), maar wil via deze weg ook eens weten wat anderen nou leuk vinden... want wat IK mooi vind hoeft iemand anders niet noodzakelijk OOK mooi te vinden...
Verder is dit niet als spam bedoeld
[ Voor 38% gewijzigd door kazz1980 op 17-10-2006 16:43 ]
Waarom touwens een opsomtopic? Of is het gewoon spam?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
De mooiste, coolste, stoerste gadget bestaat niet.
Ik was mijn vorige berichtje nog aan het edittendisjfa schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:42:
De tarzan. Wel goed uitproberen voor een review natuurlijk.
Waarom touwens een opsomtopic? Of is het gewoon spam?
Omdat ik graag wil weten wat andere mensen nou leuk vinden... wat ik leuk vind hoeft iemand anders nog niet leuk te vinden.
Het is absoluut niet bedoeld als Spam!
En de Tarzan, tja.... we hebben nog geen dames in de redactie, dus das wat lastig!
hm... je hebt wel een punt ja.... Alleen kan ik er weinig meeRoD schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:42:
Het antwoord is heel simpel.
De mooiste, coolste, stoerste gadget bestaat niet.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ook niet. Het is simpelweg niet meetbaar. Wat de een geweldig vindt vindt de ander weer verschrikkelijk. Er zijn natuurlijk wel populaire items die het in het algemeen goed doen, bijvoorbeeld de iPod. Maargoed, dat hier vragen is dan een beetje onzinnig, iedereen roept wat dat hij/zij het leukst vindt waardoor je een niet-representatieve "leukste" gadget krijgt (los van dat het niet bestaat).kazz1980 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:46:
[...]
hm... je hebt wel een punt ja.... Alleen kan ik er weinig meeDan de gadget die er het meest bij in de buurt komt?
Verder zijn alle dingen die populair zijn natuurlijk ook al tot in den treure gereviewed. Dus je zult sowieso niet echt een review neer kunnen zetten die veel mensen interessant vinden.
Opzich vind ik je idee dus gewoon slecht
Wat je wel zou kunnen doen is een van de eersten te zijn met soon-to-be populaire gadgets. Al vereist dat wel wat werk en inzicht natuurlijk. En de mogelijkheid om aan die dingen te komen.
je moet even dat filmpje vinden van een Aibo samen met dat konijn robot ding
dat dat konijn robot ding die aibo gaat aansturen. Megacool en zeer hoog gadget gehalte.
edit: about de discussie: Een goede gadget bedient een zeer kleine nichemarkt. Immers hoe extremer de gadget de minder concessies er zijn gedaan en des te kleiner de doelgroep.
[ Voor 32% gewijzigd door Jazzper op 17-10-2006 16:58 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Bijv. dat horloge staat nergens je mening in of het werkt?
Ja! Das een leuke om iets mee te doen... Niet echt iets dat in de winkels te koop is - maar uiteindelijk toch een soort van gadget.... daar had ik nu echt niet aan gedacht... thx!
Edit: goed, dat bestaat dus. Word je nog gespamd met blote vrouwen ook
[ Voor 34% gewijzigd door Marck21 op 17-10-2006 17:02 ]
Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE
Niet alle producten worden ge-reviewd... enkel waar tussen haakjes "review"achter staat... Het is geen review-site maar een gadget-blog waar regelmatig reviews op gezet worden! Momenteel is dat dus nog enkel de Cubeworld... maar we zijn dan ook nog maar ruim een week echt actief bezigenermax schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:59:
Heb je review site ff gekeken. Maar review jij soms via internet sites? Aangezien je nergens de spullen test?
Bijv. dat horloge staat nergens je mening in of het werkt?
Dat is jou definitie van een goede gadget. Gadgets met minder concessies zullen duurder zijn. Niet iedereen zal het gadget evenveel op prijs stellen, en door de hoge prijs is er weinig afzet. Dus een weinig populair gadget. Is dat een goed gadget? Is een goed gadget niet iets waar heel veel mensen plezier van hebben? En dan het liefst nog voor een scherpe prijs?Jazzper schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:57:
hehe beter zo
je moet even dat filmpje vinden van een Aibo samen met dat konijn robot ding
dat dat konijn robot ding die aibo gaat aansturen. Megacool en zeer hoog gadget gehalte.
edit: about de discussie: Een goede gadget bedient een zeer kleine nichemarkt. Immers hoe extremer de gadget de minder concessies er zijn gedaan en des te kleiner de doelgroep.
Het is maar net wat je daar voor mening over hebt, wat nou een goed gadget is. Vandaar dat er ook niet zoiets bestaat als een ultiem gadget oid.
[ Voor 20% gewijzigd door kazz1980 op 17-10-2006 17:05 ]
Ik heb niet op je site gekeken, maar als je er reviews van andere sites op zet, zou ik wel even rekening houden met het copyright. Worden ze niet zo vrolijk van als je er geen bronvermelding bij zet nlkazz1980 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:01:
[...]
Niet alle producten worden ge-reviewd... enkel waar tussen haakjes "review"achter staat... Het is geen review-site maar een gadget-blog waar regelmatig reviews op gezet worden! Momenteel is dat dus nog enkel de Cubeworld... maar we zijn dan ook nog maar ruim een week echt actief bezig
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
De reviews doe ik zelf. Ik kopieer vanzelfsprekend niks van andere sites... Daar hoef ik geen nieuwe site voor op te zetten - dan kan men net zo goed naar google gaanThe Eagle schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:04:
Ik heb niet op je site gekeken, maar als je er reviews van andere sites op zet, zou ik wel even rekening houden met het copyright. Worden ze niet zo vrolijk van als je er geen bronvermelding bij zet nl
offtopic: ik gaat er vandoor... morgen lees ik verdere reacties... thx voor het meedenken mensen!
[ Voor 10% gewijzigd door kazz1980 op 17-10-2006 17:08 ]
Bijzondere gadgets zijn natuurlijk wel de moeite waard om over te schrijven. Ik kijk zelf ook altijd graag naar bijzondere/handige gadgets waarvan je denkt "goh".kazz1980 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:03:
Wannahaves behandeld vaak enkel de populaire gadgets, dus de gadgets die iedereen al kent en waar al tig reviews van zijn... Ik zoek de ECHT bijzondere gadgets. De dingen die iedereen wil hebben zonder dat ze wisten dat het uberhaupt bestond! Daarmee kom ik ook meteen op de discussie van RoD... ik zoek dus niet het populaire spul, maar bijzondere gadgets. En omdat het heel eprsoonlijk is wat nu wel/niet een echt ultieme gadget is zoek ik de mening van anderen... Als ik op de site enkel gadgets plaats die naar mijn mening gaaf zijn zullen er mensen zijn die er helemaal niets gaafs aan vinden! Ik zoek dus niet zozeer "DE Ultieme gadget" , maar ik zoek wat voor iemand op dit moment de ultieme gadget is... iedereen die iets met gagdets heeft heeft wel een gadget die hij/zij nu echt helemaal geweldig vindt - dat hoor ik graag! Zijn er meer mensen die het leuk vinden dan komt het zeker eens op de site!
Er zijn op internet wel sites te vinden die ook naar dit soort gadgets kijken. Ik weet zo even geen te noemen, maar wellicht dat je er een paar kunt vinden en er nog wat interessante informatie weg kan halen.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Dit topic is gesloten.
![]()