Logitech Cordless Desktop Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb vanmiddag ook de Logitech Cordless Desktop Pro gekocht.

Toen ik hem thuis al had uitgepakt, en hem natuurlijk meteen wilde gebruiken viel mij op dat er op het toetsenbrd geen lampjes zitten, Ik bedoel dan de CapsLock, ScrollLock en het Numlock lampjes.

Deze mis ik eigelijk best wel, heeft iemand hetzelfde probleem ? Is er een oplossing ?

Mis je ze op den duur ook nog of wen je er wel aan >?

Verwijderd

als je de software installeert dan heb je ze weer wel, staan namelijk rechtsonder bij de tijd vermeld dan :)

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 23:05

Robert

You have your answer..

dat cordless desktop pro, is dat hetzelfde als dat Logitech Cordless Desktop iTouch met draadloze muis en keyboard ? want ik hoorde dat die standaard logitec standaard muis zwaar bagger was dus heb ik die niet gekocht.

ik wil nl. ook een draadloos toetsenbord kopen en muis ook..maar hoeveel meter kunnen die dingen zenden ? ik wil wel vanaf mijn bed kunnen internettten :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb net de software geinstaleerd en er staan nu inderdaad drie iccoontjes !

Perfect :)

Bedankt Tweako's

Verwijderd

Officieel 2 meter, maar ik kan het ook gewoon vanaf 5 meter doen.

Die Cordless desktop pro is een natural toetsenbord (gescheiden) en een mouseman cordless (dus niet die standaarddraadloos) dus anders dan ITouch, ik heb een ITouch draadloos toetsenbord en een pro cordless mouseman wheel gecombineerd, geweldige combi.

Icoontjes zuigen inderdaad, waarom geen gewone toetsenbordindicators? omdat ze te veel stroom vreten, ik heb op andere PC net een Itouch niet draadloos toetsenbord neergezet en die heeft wel lampjes

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Foto's zeggen meer dan woorden

Pro:
Afbeeldingslocatie: http://www.asci.nl/pro.gif
iTouch:
Afbeeldingslocatie: http://www.asci.nl/itouch.gif

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57
Dat is verdomd mooi spul!

Wil je weten waar ik nu op type?

op een <kots> TRUST </kots> toetsenbord :mad:

vies he?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
'k heb van de week van iemand voor een echt weggeefprijsje een iTouch settje gekocht. licht nu uitelkaar naast me heeft wat COLA schade ... Komt wel goed denk ik :) :) was wel de bedoeling.

Tik nu op een bij mycom vandaan draadloos Infrarood laptop toetsenbord met ingeboude muis/klit voor pijlbeweging van de desktop pijl :) :) is wel wennen maar tikt razend snel :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1