Toon posts:

Koeling aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het leek mij een tof idee mijn coolermaster een betere fan te geven. Er zit nu een 60mm fannetje op van 11,9 CFM :? Hebben mensen suggesties voor eventuele fans die erg geschikt hiervoor zijn. (Lees goede CFM en niet al teveel kabaal?)>:)

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Op dinsdag 30 januari 2001 23:52 schreef First_Degree het volgende:
Het leek mij een tof idee mijn coolermaster een betere fan te geven. Er zit nu een 60mm fannetje op van 11,9 CFM :? Hebben mensen suggesties voor eventuele fans die erg geschikt hiervoor zijn. (Lees goede CFM en niet al teveel kabaal?)>:)
Hè, dat laatste vind ik nou jammer. Ik wilde bijna een Delta 60 mm HP fan gaan roepen. >:)

Maareh, al eens gedacht aan een Sunon 60 mm (22 CFM, 34 dBa) of een Ys Tech 60 mm (27 CFM,36 dBa) fan. Persoonlijk zou ik voor de Ys Tech fan gaan, omdat deze iets meer CFM leveren tegen een kleine verhoging van de decibellen. Deze fans worden standaard ook op een Alpha heatsink gezet.

Verwijderd

Topicstarter
en weet je soms ook waar je die kan bestellen?

Verwijderd

Topicstarter
Een 80mm-fan zou helemaal cool zijn, maar ik zou niet weten hoe ik die op mijn coolribje bevestigd krijg:'(

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn een beetje goede koelers?

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 20:36

dfr0st

Geel is mooier

t'm 60 mm

zie link bovenaan andere pagina (kon de pagina nu niet berijken, server down of zo)

van af 80 mm

http://home.hccnet.nl/hcc.akkerman/fans80-120.htm

-

Verwijderd

Topicstarter
Thnkx maar ik heb nog steeds geen echt antwoord gekregen. Dus please respond even

• Ordilogicus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 23:10
Als je een soort van een trechter maakt kan je een 80mm cewler op een standaart fin krijgen ...

I think therefor I am ... I think

Verwijderd

sunon, is erg sterk in z'n cfm/db verhouding

Verwijderd

Topicstarter
thnkx hiro_shima en weet je ook waar ik die dingen kan krijgen?
Pagina: 1