P5W DH deluxe bios upgraden?

Pagina: 1
Acties:

• Johandmc
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:55
Ik heb een P5W DH deluxe motherboard met bios versie 1001. Is het nu verstandig om die up te graden naar de nieuwste versie, 1407?
Of niet, voorzover ik ontdek heb heeft mijn pc met een Intel Core 2 Duo processor nog geen problemen.
Geldt hier de regel: if ain't broken, don't fix it of is er iets waarom ik het beter wel kan doen.
(ik ben geen overklokker, dus daarom hoeft het niet)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het allemaal werkt zoals het moet werken is het niet nodig om de bios te upgraden. Wat je natuurlijk kunt doen is de release notes even doorlezen om te kijken of er nog nieuwe functionaliteit bijgekomen is of dat er kritieke bugfixes inzitten. Als die er niet zijn en alles werkt dan gewoon laten werken.

• Johandmc
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:55
De release notes zou ik ook graag willen doorlezen van de bios-updates, alleen asus zet ze er meestal niet bij, en op internet had ik wel een link gevonden over de bios-updates (een duitse site), alleen daar stond ook maar van 1 asus bios release wat er aan veranderd was.
Alles werkt zo te merken naar behoren, dus laat ik het maar bij bios 1001.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik draai zelf met BIOS 0901 en aangezien dat goed draait zie ik geen reden om er een nieuwere in te zetten.