Tijdje geleden deze router gekocht omdat onze oude Belkin de dataverkeer niet aan kon (hij viel steeds uit
). Ook had deze problemen met Gameserver browsers (HLSW etc.) en games hosten (ondanks dat de poorten open stonden).
Nu dus deze router en over het algemeen werkt het allemaal naar behoren (geen crashes meer met veel data verkeer enzo). Maar poorten open zetten wil niet werken. De router kent een aantal voor geinstalleerde opties voor programma's, Battle.net bijvoorbeeld. Als ik deze aanzet dan kan ik dus games op Battle.net hosten. Maar handmatig een poort openzetten wil niet werken, de computer waarna de poort geforward is blijft zeggen dat deze dicht is.
Op de site van Conceptronic kom ik erg weinig informatie over deze router tegen en de manuals dateren van 2004 (deze laten ook een hele andere layout zien in het router scherm.)
Dus ik ben een beetje ten einde raad.
Als me pa straks thuis is (ik weet het password van de router niet
) dan maak ik even een screenshot van het poortforward scherm. 
En het plaatje:

Edit:
Oops, moet CADSLR4B zijn.
Nu dus deze router en over het algemeen werkt het allemaal naar behoren (geen crashes meer met veel data verkeer enzo). Maar poorten open zetten wil niet werken. De router kent een aantal voor geinstalleerde opties voor programma's, Battle.net bijvoorbeeld. Als ik deze aanzet dan kan ik dus games op Battle.net hosten. Maar handmatig een poort openzetten wil niet werken, de computer waarna de poort geforward is blijft zeggen dat deze dicht is.
Op de site van Conceptronic kom ik erg weinig informatie over deze router tegen en de manuals dateren van 2004 (deze laten ook een hele andere layout zien in het router scherm.)
Dus ik ben een beetje ten einde raad.
Als me pa straks thuis is (ik weet het password van de router niet
En het plaatje:
Edit:
Oops, moet CADSLR4B zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Krizzie op 17-10-2006 22:54 ]