Hallo,
Voor de samenvoeging van de databases had ik 2 accounts. Beide "APCfreak" genaamd.(zie onderstaand)
Overigens met hetzelfde wachtwoord.
Ik wil graag de (nieuwe onderstaande) account met de usernaam APCfreak blijven gebruiken. Maar wil daarvoor wel mijn nieuwe email adres invoeren. (michel@meekes.info) Echter het bijbehorende wachtwoord van deze account werkt naar de samenvoeging nog steeds alleen op GOT.
Wanneer ik het wachtwoord op de frontpage of mijn profiel invul zegt deze "verkeerd wachtwoord".
Hierdoor was het eerder ook onmogelijk om beide accounts officieel samen te voegen.
Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen.
m.v.g.
Michel Meekes
Oude T.net account: APCfreak (61144)
Oude GoT account: (0)
Nieuw account: APCfreak525 (57422)
Email: michel@meekes.info
Registratiedatum: 2002-06-07 22:50:05
Wachtwoord/e-mailadres: van got
(0)
Oude GoT account: APCfreak (39282)
Nieuw account: APCfreak (44399)
Email: m.meekes3@chello.nl
Registratiedatum: 2002-01-01 23:32:58
Voor de samenvoeging van de databases had ik 2 accounts. Beide "APCfreak" genaamd.(zie onderstaand)
Overigens met hetzelfde wachtwoord.
Ik wil graag de (nieuwe onderstaande) account met de usernaam APCfreak blijven gebruiken. Maar wil daarvoor wel mijn nieuwe email adres invoeren. (michel@meekes.info) Echter het bijbehorende wachtwoord van deze account werkt naar de samenvoeging nog steeds alleen op GOT.
Wanneer ik het wachtwoord op de frontpage of mijn profiel invul zegt deze "verkeerd wachtwoord".
Hierdoor was het eerder ook onmogelijk om beide accounts officieel samen te voegen.
Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen.
m.v.g.
Michel Meekes
Oude T.net account: APCfreak (61144)
Oude GoT account: (0)
Nieuw account: APCfreak525 (57422)
Email: michel@meekes.info
Registratiedatum: 2002-06-07 22:50:05
(0)
Oude GoT account: APCfreak (39282)
Nieuw account: APCfreak (44399)
Email: m.meekes3@chello.nl