Toon posts:

[IE] Soms enkele malen refreshen voor pagina opent? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste dagen heb ik regelmatig op verschillende sites dat als ik ze open, dat hij onderin bijna klaar is met laden, maar verder niks op het scherm weergeeft. Als ik dan eén of een paar keer op F5 druk wordt hij ineens wel gewoon geladen.

Weet iemand hoe dit kan komen en hoe je het verhelpt?? Behoorlijk irritant als je constant op F5 moet gaan lopen drukken.

Ps. ik heb me computer al opnieuw geinstalleerd, mede omdat hij erg langszaam werd, maar het probleem is niet verholpen

voorbeeld:

http://img104.imageshack.us/my.php?image=vaagxf2.jpg

hier gaat hij dus niet verder, na een paar keer op f5 drukken wel ineens

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 23:51 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Het INTERNET is meer dan alleen het WWW, ik pas dus even je titel iets aan, zodat we kunnen zien welke browser je gebruikt. ;)

Hoe ziet je netwerk-situatie er overigens uit? Is je Windows installatie ook up-to-date? :)

Signature

Verwijderd

Probeer eens Firefox of Opera te installeren om te kijken of het aan je browser of aan je verbinding ligt. Het zou heel goed aan de router kunnen liggen, gebruik je een router?

Verwijderd

Heb je dit op alle sites of alleen op een beperkt aantal sites? Het zou door een popup/ad/vanalles-blocker veroorzaakt kunnen worden. (Ik gebruik Maxthon en ik geloof dat de ad.nl site bij mij leeg is als ik die met de blocker aan open).