stem nu op jouw vertegenwoordiger bij de Verenigde Naties

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• erwinelling
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-05-2021
Hallo allemaal,
Niet veel mensen zijn zich bewust van op zijn minst één mogelijkheid om als jongere invloed te hebben op de VN:

Tot 19 oktober kiest Nederland de laatste finalist voor de verkiezing van de nieuwe Jongerenvertegenwoordiger voor de Verenigde Naties. De verkiezing is democratisch en jouw stem is heel belangrijk! Op dit moment strijden -spam/werving- voor de laatste plaats in de finale. Beide strijden ze in eerste instantie voor een zelfgekozen speerpunt om later eventueel de vertegenwoordiging van de jongeren in de VN op zich te nemen.

Laat je stem horen! Stem nu op de Jongerenvertegenwoordiger bij de VN! Stemmen kun je doen op -spam/werving- (of rechtstreeks op -spam/werving-).

Om jouw stem nog belangrijker te maken in deze wereld heeft één van de kandidaten - -spam/werving- - een actie opgestart waarmee jij een kaartje kunt sturen aan Ban Ki-Moon, de opvolger van Kofi Annan. Op zijn website -spam/werving- kun je een kaartje versturen en -spam/werving- zorgt ervoor dat dit kaartje bij hem aankomt.

Alles over de verkiezingen, de kaartenactie aan Ban Ki-Moon én -spam/werving- kun je vinden op -spam/werving-.
-spam/werving-

Alles over de verkiezingen én Marc kun je vinden op
-spam/werving-
-spam/werving-

De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik op -spam/werving- heb gestemd, maar ik denk dat het belangrijk is dat iedereen hiervan op de hoogte is en zelf zijn eigen conclusies trekt en stem uitbrengt!

Groet,
Erwin

[ Voor 21% gewijzigd door Opi op 17-10-2006 07:37 . Reden: Spam/werving ]

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Ondanks je nobele idealen is en blijft GoT niet de plek voor werving, reclame en spam. Zodoende sluit ik dit topic. :)

Ik raad je aan om een link in je signature te zetten en veel inhoudelijk te posten op GoT zodat anderen het op deze manier lezen.

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Als er iets te bediscussieren valt omtrent deze verkiezing, dan kan je daar gerust een topic over starten, maar een topic alleen om mensen tot stemmen te krijgen is niet de bedoeling; dan staat het binnen de kortste keren vol met dat soort topics, want er zijn heel wat uitverkiezingen.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Dit topic is gesloten.