[Heavy Gear] Werkt niet onder XP *

Pagina: 1
Acties:

• SpicyVokda
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11 16:26
Gents,
Ik heb onlangs...ja nu komt het: heavy gear uit de kast gehaald. Das noges een goed game.
Maar nu heb k een probleem...hij wil niet installeren:(...k draait xp, maar toen k em voor het eerst speelde, rond 2000, 2001 (geloof het) toen draaide k ook xp..naar mijn weten. of was het win 98 nog?. Maar dat doet er niet toe...wat wel is dat k zat te googlen maar kon nix vinden.

Zouden jullie mij kunnen helpen?

ps: zou het aan de dual core liggen?
of aan de laptop zelf?

Gr,
Szaby

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-11 10:25
Als je iets ziet wat volgens jou niet klopt, plaats dan een Topic Report

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 15:20 ]

• SpicyVokda
sorry, ik had haast. Maar het probleem kan niet aan de specc's liggen. Ik probeer het af te spelen op een dual core 1,6 ghz systeem, met 1024ddr2 mb ram. Wel een onboard kaart, maar deze is wel beter dan die geforce 2 van toen.

eisen: 166Mhz recommended, 32mb ram, dx 5

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Heavy Gear ftw!
McKaamos schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:44:
Systemspecs?
Vereisten van de game?
486 met dos ofzo? :+ De systeemeisen doen er niet meer toe, omdat het al zo teh gruwelijk oud is*

Heb je de compatabiliteits modus al geprobeerd? In het ergste geval zal je op zoek moeten gaan naar een Dos emulator, Dosbox is dacht ik wel een goede.
Het zou ook aan de service pack kunnen liggen, het staat me ergens vaagjes bij dat sp 0 & 1 geen problemen gaven, maar 2 wel. Maar dat is maar een gok.

Ik zal morgens eens kijken of het bij mij wel draait. Ik heb origineel I & II liggen.

* Het is beter om in low light rond te lopen, omdat je dan alleen de draadmodellen zag :D

[ Voor 27% gewijzigd door Motrax op 16-10-2006 22:53 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• SpicyVokda
Ik heb ook alle 2 (origineel). Maar nu kom ik erachter dat 2 ook niet doet.
Die probeer ik eerst zelf te maken. Hij vind naamelijk de cd neit als ik hem wil draaien. Terwijl ik hem wel via de cd heb geinstaleerd 8)7

maar je zegt: Heb je de compatabiliteits modus al geprobeerd? In het ergste geval zal je op zoek moeten gaan naar een Dos emulator, Dosbox is dacht ik wel een goede.
Hoe zet ik die compatabiliteits modus aan?
En nee, je moet win 95 voor hebben met dx5. Dus geen dos geloof ik

• ewt
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 19:33

ewt

om
SpicyVokda schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:38:
Gents,
Ik heb onlangs...ja nu komt het: heavy gear uit de kast gehaald. Das noges een goed game.
Maar nu heb k een probleem...hij wil niet installeren:(...k draait xp, maar toen k em voor het eerst speelde, rond 2000, 2001 (geloof het) toen draaide k ook xp..naar mijn weten. of was het win 98 nog?. Maar dat doet er niet toe...wat wel is dat k zat te googlen maar kon nix vinden.

Zouden jullie mij kunnen helpen?

ps: zou het aan de dual core liggen?
of aan de laptop zelf?

Gr,
Szaby
Het kan misschien aan de resolutie van je beeldscherm liggen.
Veel oude games kunnen niet overweg met een breedbeeld resolutie :X

Je kan dit misschien oplossen door een snelkoppeling te maken die de game automatisch start in de breedbeeld resolutie.

Een voorbeeld dat waarschijnlijk niet werkt !!
c:\program files\heavymetal.exe" -CustomResolution:enabled -r1200x800

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Rechtermuisknop en dan eigenschappen en dan daar ergens.

Edit: is @ TS.

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 16-10-2006 22:57 ]

Verwijderd

Dit is een technisch iets -> Spielerij - Problemen & Vragen + titelfix
Pagina: 1