Mooooooeeeee......
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
[ Voor 69% gewijzigd door TheZeroorez op 16-10-2006 22:35 ]
Coding 4 Fun!
Een film meenemen en een hoofdtelefoon? Of een vette game...Vincenz0 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:36:
snif snifwat moet ik op mijn super saaie stage zonder T.net
=(
Mooooooeeeee......
dat valt teveel op, nu kan ik nog zeggen dat ik informatie opzoek voor mijn stage opdrachtenBlack Piet schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:42:
[...]
Een film meenemen en een hoofdtelefoon? Of een vette game...
Coding 4 Fun!
Als je vroeg genoeg post krijg je het nog wel online hoorBlack Piet schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:29:
HET FORUM LIGT ER MORGEN UIT....Dus geen stats
En anders smiddags/savonds
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
stel je voor dat je vroeg op moet
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Oké....oké... Technisch gezien is het natuurlijk morgen wel te doen. Gezien de drukte heb ik morgen weer pas 's avonds tijd om mijn favoriete posts even door te lezen...moto-moi schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:54:
[...]
Als je vroeg genoeg post krijg je het nog wel online hoor
En anders smiddags/savonds
Mooooooeeeee......
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Verwijderd
... Niet dat mijn username met die van bijv Crisp verwisseld wordt
// verkeerde subfora
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 00:02 ]
Hoe kan iemand hier posten, en beweren verkeerd te zitten
Bij DPC zit je altijd goed
Ik zal zo even kijken of m'n favoriete stats al klaarstaan. Een onderwerp voor het verhaaltje is met de merge in het vooruitzicht niet zo moeilijk
[ Voor 4% gewijzigd door APClll op 17-10-2006 00:10 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Het blijft altijd een linke combinatie, Seti en groene mannetjes (
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Sja, ze kunnen helaas niet met iedereen rekening houden.Mark83 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:20:
Op mijn verjaardag de stats eruit ... wat is dat nou voor suf cadeautjeT'is wel orgineel moet ik ze toegeven
Maar alvast toch nog gefeliciteerd dan!
C:\>_
Das mooi, WCG flushers zullen dus nog wel even stats hebben, want ik ga ze lekker vroeg posten als niemand me voor is
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Das jammer...... Hoe ga je dan verder door het leven?devzero schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 06:40:
Mijn laatste post als devzeroDaarna neemt de persoon die een paar maanden voor mij was met registreren op de frontpage mijn nick op het forum over.
Gelukkig hebben we zelf nog een forum voor stats
Hebben ze zeer netjes en snel gedaan
WOEI! OldSkool baby
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Mooooooeeeee......