[2000Pro] Map + Bestanden niet kunnen verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Ik zit hier met een vervelend probleem. Een map met daarin een heleboel video-bestanden op mijn win-2000-pro-laptopje wil ik helemaal verwijderen maar dit lukt niet geheel. De videobestanden hebben extreem lange namen. Een deel van de bestanden viel te verwijderen nadat de lange bestandsnamen aangepast waren naar korte bestandsnamen, maar bij een groot deel van de bestanden valt de bestandsnaam helemaal niet aan te passen :| Als ik gewoon de hele map in z'n geheel probeer te verwijderen dan geeft ie de melding:
Kan .......MPG niet verwijderen: Kan het opgegeven bestand niet vinden.

Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn opgegeven.
Weet iemand een manier waarop ik toch de map kan verwijderen?

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-03 11:47
Ook al een reboot geprobeerd? Kan zijn dat de bestanden in gebruik zijn en dat ze daarom niet aangepast worden.

Post ook even je specs van je systeem :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:55
Heb je wel rechten op de map?

• rjongen
Tom G schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:10:
Ook al een reboot geprobeerd? Kan zijn dat de bestanden in gebruik zijn en dat ze daarom niet aangepast worden.

Post ook even je specs van je systeem :)
Nope, helpt niet.. sterker nog: het probleem bestaat al minimaal een paar maanden maar ik had er nooit een probleem mee, totdat ik nu weer ruimte op mn HD nodig heb.

Het gaat om een Dell Latitude C400. (Windows 2000 met Service Pack 4, Intel Pentium 3 Mobile, CPU 866Mhz, 260.512 kB Ram)

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Fat 32? booten met Dos floppy en deleten ;)
NTFS? booten met knoppix cd en deleten ;)

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• rjongen
Op de map zelf wel, op de bestanden zelf kan ik niet zien?? Als ik de Eigenschappen van de individuele - niet te verwijderen - bestanden wil openen, krijg ik foutmelding: 'De eigenschappen van dit item zijn niet bereikbaar'. Het rare is dus dat de eigenschappen van de bestanden niet te openen zijn, de bestandsnamenen niet te wijzigen zijn, en als ik de bestanden (video-) probeer te openen, dan start wel RealPlayer, maar er komt geen film te voorschijn...

• rjongen
keur0000 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:06:
Fat 32? booten met Dos floppy en deleten ;)
NTFS? booten met knoppix cd en deleten ;)
De Harde schijf is NTFS...
Maar... ik heb geen cd-rom speler in deze laptop... (ook geen floppydisk trouwens :O )

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-03 23:19
Je zou nog een harde schijf controle kunnen doen. Dat heeft het probleem bij mij wel eens opgelost. :)
Alleen heb ik soms het gevoel dat de schijfcontrole van windows meer stuk maakt dan goed maakt. ;(
Pagina: 1