Toon posts:

2 FP accounts en 1 GoT account

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik heb al best een tijd een GoT account (wouzs), en vandaag had ik ineens ook de FP even nodig (V&A mailtje sturen), dus probeerde ik daar ook een wouzs aan te maken, ik kon me wel vaag herinneren dat ik zo'n account al had, en dat bleek dus ook het geval te zijn. Ik heb geen idee meer met welk emailadres ik die destijds geregistreert heb, en het wachtwoord ben ik ook volledig kwijt. Daarom had ik even een wouzs2 aangemaakt.

Ik zou met de merge graag willen dat ik 1 account krijg (wouzs). Is dit mogelijk?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Het registreren van een cloon-account is sowieso niet de bedoeling.

Je account 'wouzs' is overigens aangemaakt met een dyndns-domein voor het emailadres. Ik heb even een nieuw paswoordmailtje naar dat adres laten gaan, maar als je die niet meer kunt ontvangen kun je dat hier melden. Dan zal een FP-admin er wel voor zorgen dat een en ander aangepast en gekoppeld wordt.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

Topicstarter
die kan ik helaas niet meer ontvangen, dat dyndns adres was waarschijnlijk de linux doos die ik bij mijn ouders had staan. Ik kan nu wel een mailserver op gaan zetten bij mezelf thuis en een dyndns maken maar dat lijkt me allemaal een tikje omslachtig. Zouden jullie een password mailtje naar het adres kunnen laten gaan wat ik gebruikt heb om wouzs2 te registreren? (student.hhs.nl)

edit: laat maar! ik zet wel even een mailservertje op! account wouzs2 kan eventueel wel gesloten worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 21:36 ]

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
In het kader van de merge morgen heb ik dat even voor je gedaan (is normaal Frontpage-admin-werk :) ). Lijkt me handig dat je nu voor alle zekerheid nog even je merge-voorkeur opgeeft :)

Verwijderd

Topicstarter
ho, ik zie het inderdaad :) vriendelijk dank! Ik heb al bij die prognose site gekeken, en daar staat dat Wouzs en Wouzs samengevoegd zullen worden, maar ik zal voor de zekerheid toch even mijn voorkeur doorgeven.

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Mooi, dan is dat ook weer opgelost, veel plezier ermee :>

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.