Wingate prob na 2 dagen...Plz Help

Pagina: 1
Acties:

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 01:26
Heb op m'n 10/100 crosslinked sysjes wingate 4.11 geinstalleerd. Ongeveer 2 dagen lang gaat alles vlekkeloos, "as advertised", zonder enig vervelend emmeren met netwerk instellingen (ik tweak graag...until networking gets involved). Dan plots geeft gatekeeper niet langer meer een aanmelding van de client weer en kan ik 't, zelfs met handmatige instellingen, niet meer back on track krijgen. Wingate help zelf zegt dat het netwerk opnieuw genummerd moet wordenmaar dat helpt ook al niet. Installer ik dan het hele zaakje opnieuw, is er geen vuiltje aan de lucht....gggrrrrrrrr.

Alle hulp bij voorbaat op prijs gesteld, behalve:

Gebruik Sygate/Winroute/Winproxy/etc!

(daar heb ik namelijk helemaal geen al te beste ervaringen mee)

• retspan
nobody ?

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-08 18:50
Dit is echt vaag!!! Ik heb hier hetzelfde probleem. Na twee dagen dus niet meer kunnen i-netten vanaf de client, wel op de server. Vanalles geprobeerd en tenslotte zaakie opnieuw geinstalleerd en ja hoor alles werkte weer!! Vaag, helemaal nu ik jou verhaal ook lees.

BTW ik had geen instellingen veranderd!

Handtekening

• Balboa
  • Laatst online: 24-08 18:50
is er niemand die dit ook heeft meegemaakt? Ik heb nog steeds hetzelfde probleem:( Anders maar eens iets anders proberen, maar ik vond dit juist zo'n mooi speeltje omdat bijna alles automatisch goed stond....tja tot na 2 dagen dan.......k&*&%tzooi!

Handtekening

• retspan
Third Time Lucky? Mogelijk leest nu iemand 't die 'n oplossing weet.

• GoEV6
  • Laatst online: 20:31
Ik heb ook zo'n probleem gehad.
Wingate was niet geregistreerd :(.
FF registreren en het probleem van verholpen.
Hopenlijk heb je hier iets aan.
Pagina: 1