Ik heb iets supervreemds, als ik de windows experience index wil laten bepalen dan begint
hij met testen, dan valt men beeld weg en na 10min zo te staan reset mijn pc. Hoe komt dit ?
Het heeft iig te maken met mijn grafische kaart want die laat zich ook niet zomaar installeren.
Je moet de drivers intstalleren met de extra voeding voor de kaart uitgetrokken en dan rebooten
en dan afsluiten en dan de stekker insteken en dan gaat het goed. Spelletjes werken dan weer
wel dus ik vind het raar, kan het zijn dat mijn Mobo niet volledig overweg kan met mijn nieuwe
grafische kaart ( Gigabyte Nvidia 7600GS AGP ) ?
Mijn systeem:
Medion MD8000 XL ( MD5000 Mob )
met 1GB DDR 333mhz
40gb ( boot ) / 250gb ( opslag )
dvd-drive
dvd-schrijver
Nexus 300W voeding
That's it ongeveer...
hij met testen, dan valt men beeld weg en na 10min zo te staan reset mijn pc. Hoe komt dit ?
Het heeft iig te maken met mijn grafische kaart want die laat zich ook niet zomaar installeren.
Je moet de drivers intstalleren met de extra voeding voor de kaart uitgetrokken en dan rebooten
en dan afsluiten en dan de stekker insteken en dan gaat het goed. Spelletjes werken dan weer
wel dus ik vind het raar, kan het zijn dat mijn Mobo niet volledig overweg kan met mijn nieuwe
grafische kaart ( Gigabyte Nvidia 7600GS AGP ) ?
Mijn systeem:
Medion MD8000 XL ( MD5000 Mob )
met 1GB DDR 333mhz
40gb ( boot ) / 250gb ( opslag )
dvd-drive
dvd-schrijver
Nexus 300W voeding
That's it ongeveer...