Pinnacle ShowCenter 54?

Pagina: 1
Acties:

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-02 12:53
Hallo,

Ik zie hier op de dixons site dat er een aanbieding is. Ze verkopen een restpartij Showcenter 54, maar omdat de specificaties op de site van Dixons nogal beperkt zijn, wil even zoeken naar uitgebreide specificaties en eventueel meningen van mensen die er al een hebben. Maar het probleem is dat schijnbaar Dixons de enige winkel is welke de 54 heeft, ik kan nergens anders iets over de 54 vinden. Is dit een fout van Dixons of is deze versie al een hele tijd uit de handel?

Weet iemand ook toevallig of ik hiermee ook dvd'tjes kan afspelen? (.vob)
Ondersteunde bestandsform : Video: MPEG-1, MPEG-2, MPEG4-AVI, XviD AVI,WMV9
Audio: MP3, PCM, WAV
Volgens Dixons...

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik ken het apparaat verder niet, maar een DVD is in principe MPEG-2. dit wil overigens nog niets zeggen, want SVCD is ook MPEG-2, maar zeker nog geen DVD.

Hier staat tekst

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-02 12:53
Aha, daar moet ik dan zeker even op letten. Dixons geeft zelf al aan dat het veelal om opengebroken dozen gaat, zou toch geen probleem zijn om hem dan even te testen, mocht die het niet doen alsnog terug te brengen en geld/product (terug) te krijgen?

Edit / Ik zie nu net dat dit topic eigenlijk in Audio, Video & HiFi forum hoort, zou een modje hem daar even heen kunnen verschuiven?

[ Voor 21% gewijzigd door FreeShooter op 16-10-2006 23:03 ]