Ik ben de weg kwijt. iTunes (laatste versie) deed het en nu wil 'ie niet meer.
Wat ik geprobeerd heb:
- uitvoeren als -> huidige gebruiker met 'mijn computer en gegevens bechermen tegen ongeoorloofde activiteiten van computerprogramma's
- uitvoeren als -> huidige gebruiker zonder 'mijn computer en gegevens bechermen tegen ongeoorloofde activiteiten van computerprogramma's
- deze gebruiker (adminstrator)
- Onder C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Apple Computer\iTunes\SC Info het daar aanwezige bestandje verwijderen
- Oudere versie van iTunes geinstalleerd
- Daaroverheen de nieuwste versie gezet
- Volledige toestemming gegeven in mijn firewall
Uiteraard na elke stap geprobeerd iTunes te starten, zonder succes. iTunes.exe wordt héél kort even als lopend proces weergegeven.
kan misschien handig zijn:
- WinXP Pro SP2
- E6600
- MSI P965 Neo
- Sapphire X1900XT
- ZoneAlarm
- PC Cillin 2006
Iemand?
Wat ik geprobeerd heb:
- uitvoeren als -> huidige gebruiker met 'mijn computer en gegevens bechermen tegen ongeoorloofde activiteiten van computerprogramma's
- uitvoeren als -> huidige gebruiker zonder 'mijn computer en gegevens bechermen tegen ongeoorloofde activiteiten van computerprogramma's
- deze gebruiker (adminstrator)
- Onder C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Apple Computer\iTunes\SC Info het daar aanwezige bestandje verwijderen
- Oudere versie van iTunes geinstalleerd
- Daaroverheen de nieuwste versie gezet
- Volledige toestemming gegeven in mijn firewall
Uiteraard na elke stap geprobeerd iTunes te starten, zonder succes. iTunes.exe wordt héél kort even als lopend proces weergegeven.
kan misschien handig zijn:
- WinXP Pro SP2
- E6600
- MSI P965 Neo
- Sapphire X1900XT
- ZoneAlarm
- PC Cillin 2006
Iemand?