Toon posts:

Nokia 3210 modden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn lulijzer eens modden. Iemand dat al gedaan? Ik dacht ff een logootje eruit te snijden, heel dunne plexi erin en dan wegens het ruimtegebrek een felle led ipv neon.

(Eventueel nog wat fans erin! Dan warmt m'n hoofd niet zo op na een 15' bellen! ;))

Iemand al ervaringen?

Ik heb wel een stukje papier achter mijn display zitten (Audi-logo). Dat is alleen zichtbaar als de leds aan zijn. Is wel een cool effect.
Ja, en een eigen beltoon en operator-logo, maar dat is niet origineel meer.

Verwijderd

Mijn broer heeft zijn phone gepaint, maar voor de rest weet ik er niets vanaf. Als het gelukt is, post je dan ff wat pics ?

Ik ben er namelijk wel benieuwd naar.

Verwijderd

yo, andere behuizing, trilbatterij, blauwe leds, en en en verder weet ik ff nix. Allemaal te vinden op come.to/mynokia

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op woensdag 31 januari 2001 00:10 schreef Tommyerd het volgende:
yo, andere behuizing, trilbatterij, blauwe leds, en en en verder weet ik ff nix. Allemaal te vinden op come.to/mynokia
Je kan beter een tril motor kopen ipv een trilbatterij, veel voordeliger.

Verwijderd

www.stuntprijzen.net

Daar heb ik mijn vibramotortje vandaan en ingebouwd :)
wel lollig :)

Alleen die blauwe leds zijn 4 piek daar. Dat valt mee maar om dat zelf in te bouwen is een beetje link IMO.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Op me site staat ook wel beschrijving over het inbouwen van trilalarm en blauwe leds... led der insolderen in beetje lastig werkje

Verwijderd

Trilmotor is easy. Maar idd die leds is lastiger. Je moet oppassen dat je niet met je soldeerbout door de printplaat heen gaat enzo :)

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
brrrrrrr heb nog een ouwe 3210 liggen en een PROXXON ff creatief doen vanavond

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

KEWL!!!

ff een Golden orb erin bouwen, en een mooi neon licht erin.
en overclocken zodat je 3 keer zo snel iets te horen krijgt :o)

nee maar, je kan toch gewoon van die losse frontjes kopen.
Ik heb er nog 1 liggen, zoals in de matrix, 1 druk op de knop en het schuifje schiet open, iedereen vondt het wel kewl, maar ik heb toch maar een andere gsm gekocht die ik maar lekker houdt zoals die is.

su6 met modden en post wat foto`s

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 23:32

JT

VETAK y0

een felle led
Zou wel ff nagaan of dan je standby tijd veel omlaag gaat.....me vader had zo'n lichie aan z'n antenne en toen ging ze standby tijd met een dag omlaag :r, en hij had zelfs een Li-ion batterij

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:57
Op woensdag 31 januari 2001 19:04 schreef digifiel het volgende:
brrrrrrr heb nog een ouwe 3210 liggen en een PROXXON ff creatief doen vanavond
PROXXON regeert groote tijd!

Mischien een patrijspoort erin, of een display >:), en een paar mooie GROENE ledjes voor om het display, of ..zie ook maar eingelijk.

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1