Toon posts:

PQmagic Hoe hardeschijf opdelen zonder gegevens verlies

Pagina: 1
Acties:
  • 1.180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een 250 Gb Sata wd hd waarop al mijn montage spullen ed opstaan voor mijn films. Nu is dat meer dan 100Gb alleen ik wil nu Windows XP er bij op dus moet de Hd in 2 delen worden opgedeeld. Nu heb ik dus pqmagic 8.0 geïnstalleerd alleen zodra ik mijn Hd wil opdelen zegt hij dat ik het niet via wizard moet doen maar via operations menu. Ik kom nu niet meer verder wie kan me hiermee helpen? Aangezien ik nergens iets kan vinden wat op operations menu lijkt

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 19:16 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dit staat normaliter toch in het manual?

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:18:
Dit staat normaliter toch in het manual?
Heb ik doorgelezen staat het niet in :(

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Er wordt gewoon bedoeld dat je niet de wizard moet gebruiken. Uit mijn hoofd: partitie aan aanklikken met rechtermuisknop, resize, vrij ruimte ervoor.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Kan het ook komen dat pq magic geen sata ondersteunt ?? want mijn ide hd kan hij wel aanpassen :S

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Ik gebruik zelf Acronis PartitionExpert, maar bij mijn weten kan PM met SATA overweg.

ARME AOW’er

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:20
Tip 1: Gebruik geen PQMagic..
Zoek voor de gein maar eens op dit forum hoevaak het is voorgekomen dat PQMagic halverwege vastliep wat resulteerde in alle data weg..

[ Voor 50% gewijzigd door Occy74 op 17-10-2006 00:49 ]

Systeem Specs

Verwijderd

Occy74 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 00:48:
Tip 1: Gebruik geen PQMagic..
Zoek voor de gein maar eens op dit forum hoevaak het is voorgekomen dat PQMagic halverwege vastliep wat resulteerde in alle data weg..
Wat een onzin. Als je ook kijkt naar de zoekopdracht zijn de meeste topics van 4-5 jaar geleden met oude versies van PQ.
Ik gebruik al een paar jaar PQ versie 8 en heb nog nooit data verloren.
TS: ik weet niet of het helpt, maar als ik PQ gebruik zorg ik er altijd eerst voor dat de harde schijf goed is gedefragmenteerd.

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Voor dat doel is PQMagic nou juist gemaakt, dus lijkt me sterk dat het niet lukt. Bel anders de support gewoon even op, die kunnen je vast in 2 tellen helpen...

overigens ben ik het wel eens met de stelling hierboven dat bv. Acronis stukken stabieler draait van PQMagic (ook 8, pro nog wel.)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ik heb anders al op meerdere pc's data verloren door PQmagic. Gebruik nu paragon partition manager.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Pagina: 1