Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
1
| line-height: 10px; |
Waarom maak je niet gebruik van de betere oplossingen die er zijn als je gaat [google=CSS rounded corners]. Voor Mozilla / FF kan je inmiddels ook al CSS border radius gebruiken. Zie ook: http://www.webreference.com/dhtml/column70/3.html
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 39% gewijzigd door BCC op 16-10-2006 20:42 ]
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
En waar ik op doel met rounded borders: je kan standaard border radius gebruiken en voor IE een aparte stylesheet die de rounded borders gebruikt.
Wat je nu doet is overal images voor gebruiken, terwijl je ook gewoon met achtergrond kleuren kan werken, dan worden je rounded borders nog simpeler
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik zie nu dat ik ultraedit raar had ingesteldBtM909 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:45:
Ik had het over bijvoorbeeld tabs achter de </html> tag
I know.. maar voor 1 rounded menu border ga ik niet twee stylesheets aanleggen.En waar ik op doel met rounded borders: je kan standaard border radius gebruiken en voor IE een aparte stylesheet die de rounded borders gebruikt.
Wat je nu doet is overal images voor gebruiken, terwijl je ook gewoon met achtergrond kleuren kan werken, dan worden je rounded borders nog simpeler