Hoi, het zit me wel heel tegen vrees ik. Ik was toenet aan het gamen een beetje, en toen ik de game afsloot stond er op het beeld: Warning: VGA graphics card krijgt niet genoeg stroom (in het engels, maar hier kwam het op neer)
Dus ik dacht: Shit ben ik heb stroomstekkertje vergeten in mijn vga te doen? Maar nee hoor, alles zat er keurig in en de lampjes brandden. Ik dacht: vals alarm, dus ik mijn pc herstarten, maar nu boot hij helemaal niet meer. Alles gaat draaien alleen geen beeld en geen opspinnende hdd.
Ik dacht: SHIT vga kaduuk; dus rennen naar men zus's pc, maar niks aan de hand.
Wat kan het zijn?? Ik word er echt moedeloos van, en zit hier te trippe, ook bios reset helpt niet ..
Groeten..
Owja specs:
ASUS P5ND2-SLI
Corsair Twin2X PC6400 1024mb
Coolermaster Extremepower 430WATT
Gainward 6800ultra (zalman koeling)
P4 640 @3.3Ghz (CNPS9500 koeler)
Dus ik dacht: Shit ben ik heb stroomstekkertje vergeten in mijn vga te doen? Maar nee hoor, alles zat er keurig in en de lampjes brandden. Ik dacht: vals alarm, dus ik mijn pc herstarten, maar nu boot hij helemaal niet meer. Alles gaat draaien alleen geen beeld en geen opspinnende hdd.
Ik dacht: SHIT vga kaduuk; dus rennen naar men zus's pc, maar niks aan de hand.
Wat kan het zijn?? Ik word er echt moedeloos van, en zit hier te trippe, ook bios reset helpt niet ..
Groeten..
Owja specs:
ASUS P5ND2-SLI
Corsair Twin2X PC6400 1024mb
Coolermaster Extremepower 430WATT
Gainward 6800ultra (zalman koeling)
P4 640 @3.3Ghz (CNPS9500 koeler)