Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP64] Welke beveiligings-software nemen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren windows xp 64 bit op mijn computer staan maar nou wilde ik norton internet security suite 2007 erop zetten maar norton zei dat het niet compatible was met een 64 bit OS... dus mijn vraag is weet iemand welke norton en of andere security programma's wel op windows 64 bit draaien???

en nou het toch over 64 bit gaat zijn er sites waar ik kan zien welke programma's gemaakt zijn voor 64 bit, of zoiets dergelijks...

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ff 1 minutje google leverde het volgende op:

click

Doe ajb een poging om zelf te zoeken voordat je hier een vraag post.

edit: p.s. welcome to GoT O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Joe Presto op 16-10-2006 18:37 ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Wat voor security wil je? Iets tegen virussen? Dan zijn er namelijk stapels gratis alternatieven die vele malen beter werken dan Norton.
Avast, AVG Free, en nog wel meer.

Voor een firewall zijn er ook zat gratis dingen te vinden. Kerio heeft Personal Firewall die voor thuisgebruik gratis is. Ook ZoneAlarm is gratis, en er zijn er wel meer.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier een link van een pagina op GoT met een lijst compatible software.

Enjoy ;)

Verwijderd

Topicstarter
jow bedankt, ik had zelf ook gezocht maar nix gevonden...

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:37:
jow bedankt, ik had zelf ook gezocht maar nix gevonden...
Waar heb je dan gezocht? Met welke zoektermen? Noem zoiets volgende keer ook in je topicstart, dat scheelt ons ook weer wat gokwerk. ;)

Hoe dan ook, ik pas even je topictitel iets aan en wens je nog welkom op GoT. :w

Signature

Pagina: 1