2 FP accounts samenvoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• explorer007
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-12-2024
Graag zou ik 2 FP accounts samen willen voegen.

het betreft de accounts neverwinter met explorer007

Het huidige account is explorer007

Het oude account is neverwinter. Ik ben hier echter een keer het paswoord van vergeten, en het email adres is vergaan. Bij navraag ter controle kan ik best het email adres doorgeven als bewijs dat dit zo is.

Is dit überhaupt mogelijk?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Nee :P . Het oudste account of het account met de meeste geschiedenis wordt dan meestal gehandhaafd, de ander wordt gezien als clone en gebanned :) .

DM!

• explorer007
is een post merge niet mogelijk?

en een oudere registratiedatum is misschien ook wel handig. (niet essentieel ofzo)
oudere account heeft voor zover ik weet alleen maar serieuze posts.
( is misschien ook niet echt actueel meer en daarom niet boeiend, is geen forumaccount ofzo )

het betreft deze 2 accounts btw
explorer007:http://tweakers.net/gallery/114660
en neverwinter: http://tweakers.net/gallery/90003

[ Voor 40% gewijzigd door explorer007 op 16-10-2006 17:54 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Een merge van FP-accounts is niet mogelijk, nee. In dit geval heb je drie keer zoveel posts met explorer007 als met neverwinter, dus ik heb neverwinter van een cloneban voorzien. Wou je daar nog een mailtje naar dat niet-bestaande adres bij of geloof je dat zo wel? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rataplan op 16-10-2006 18:02 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• explorer007
ik geloof het eerlijk gezegt zo ook wel.
even voor de duidelijkheid, verdwijnt zowel het account als alle post met zo'n ban spoorloos?

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Nee, account en posts blijven gewoon gehandhaafd om gaten in de database te voorkomen. Verdere activiteit met dat account is natuurlijk wel onmogelijk.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• explorer007
ahh.. ik snap het, Niet dat het überhaupt nog te achterhalen was geweest wat het password van dat account was, maar goed:) dat maakt verder ook niet veel uit.

Het was iets wat al jaren op mijn to-do list stond en met de aanstaande merge dacht ik dat het misschien wel handig was om iig even orde op zaken te stellen.

iig thanks.

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wij kunnen nog prima een nieuw adres/wachtwoord aan zo'n account hangen hoor, alleen moet je dan geen kloontje hebben ;) Voor de volgende keer dat je mail of ww kwijt bent: een mailtje naar frontpage (aap~) tweakers.net doet wonderen :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.