ik heb een pc geformateerd (via windows setup) en wil nu windows xp pro erop zetten. Hij geeft telkens dezelfde foutmelding. Ik heb al verschillende cd-roms geprobeerd en zelfs home edition. De foutmeldingen zijn telkens dezelfde
syx.DLL Syntaxisfout in het manifest of beleidsbestand
fout
D:\I386\asms\1000\MSFT\WINDOWS\GDIPLUS\GDIPLUS.MAN in regel 4
fout
installation Failed: D:\I386\asms
Een bestand van het onderdeel komt niet overeen met de controlegegevens in het manifest van het onderdeel.
onherstelbare fout
Een van de onderdelen die Windows nodig heeft voor de instalatie kan niet worden geinstalleerd
Een bestand van het onderdeel komt niet overeen met de controlegegevens in het manifest van het onderdeel.
dit is de foutmelding die die aangeeft, hij begint gewoon niet met instaleren.
volgens mij ontbreekt het bestand ntdll.dll en ik vermoed dat dat komt omdat er wellicht eerst windows me op de pc heeft gestaan. Ik heb dit bestand al gedownload en met een floppy geprobeerd te instaleren maar dat lukt niet (ik denk dat ik het niet goed doe)
wie weet er misschien wat ik kan doen. (behalve gewoon een nieuwe kopen, had ik graag gedaan maar het ding is niet van mij )
syx.DLL Syntaxisfout in het manifest of beleidsbestand
fout
D:\I386\asms\1000\MSFT\WINDOWS\GDIPLUS\GDIPLUS.MAN in regel 4
fout
installation Failed: D:\I386\asms
onherstelbare fout
Een van de onderdelen die Windows nodig heeft voor de instalatie kan niet worden geinstalleerd
dit is de foutmelding die die aangeeft, hij begint gewoon niet met instaleren.
volgens mij ontbreekt het bestand ntdll.dll en ik vermoed dat dat komt omdat er wellicht eerst windows me op de pc heeft gestaan. Ik heb dit bestand al gedownload en met een floppy geprobeerd te instaleren maar dat lukt niet (ik denk dat ik het niet goed doe)
wie weet er misschien wat ik kan doen. (behalve gewoon een nieuwe kopen, had ik graag gedaan maar het ding is niet van mij )
Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?!