[Live Messenger] Problemen met aanmelden

Pagina: 1
Acties:
  • 1.429 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:54

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Goeiedag mensen,

Ik heb nu al een kleine week een zeer vervelend probleem, nouja, zo onderhand begint het vervelend te worden.
Vorige week woensdag was ik nog lekker aan het msn-en, donderdagochtend wilde ik me aanmelden, maar dat ging niet, msn gaat maar door met aanmelden, maar er gebeurt iets.
Ik kan rustig msn aanzetten en dan 2 dagen wachten, maar online zal ik niet komen.
1x heb ik een foutmelding gezien, 81000306 ik heb op de site van msn gezocht en alles geprobeerd wat er als mogelijke oplossing werd aangedragen.
-flushdns
-socks instellingen verwijderen (niet dat die er stonden)
-firewall uit (draai ik niet)

Web messenger werkt wel, verder heb ik msn al tig keer opnieuw geinstalleerd, maar niets mag baten.
Trillian werkt ook hartstikke leuk, maar ik wil geen Trillian en ik wil ook geen webmessenger :P

Op de andere PC's in het netwerk kan ik wel gewoon op msn, ik heb mijn zusje op mijn PC laten inloggen en dat werkte ook niet, zelfde probleem.

Dus mensen als iemand enig idee heeft wat het probleem zou kunnen zijn.. hartelijk dank

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Je bent niet de enige.

Ik kan ook niet aanmelden. De poppetjes blijven maar draaien :S

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-07 20:24
MSN al een keer opnieuw geinstalleerd?

http://imagine-msn.com/me...default.aspx?locale=nl-nl

[ Voor 57% gewijzigd door jeryz op 17-10-2006 04:17 ]

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Dus je denkt dat het daar aan ligt?

Hmm het is vrij moeilijk Windows Live Messenger opnieuw installeren omdat het echt zo diep in het register gaat zitten.

Maar ik zal het eens proberen bedankt! :)

Ik blijf idd nog steeds die poppetjes zien. Maar als niemand er last van heeft zal het wel aan mijn software liggen.

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
St@m schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:22:
Goeiedag mensen,

Web messenger werkt wel, verder heb ik msn al tig keer opnieuw geinstalleerd, maar niets mag baten.
Dus...

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:48
Heb er ook last van, maar op een andere pc werkt het perfect :?

[Zal wel komen omdat dat Messenger 7.5 is]

[ Voor 26% gewijzigd door DoDo op 17-10-2006 20:27 ]

Verwijderd

Van ergens:
In MSN: tools - options - connection - advanced options ... - daar uncheck je alle hokjes behalve die van TCP - OK, dan msn afsluiten en herstarten.
Misschien?

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:48
Nope, maar die staan standaard al uit

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 10:09

Swaptor

Java Apprentice

Na kort googlen, de volgende linkjes gevonden:

Handleiding/checklist op obscuur forum
Hulp bij Live.com

Succes!

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Van de eerste site..

# Make sure you are connected to the Internet. check :P d0h
# Make sure you have installed the latest version of MSN Messenger. check.. had ik al 2x gezegd
# Make sure you have installed the latest available updates for your operating system. c
For Microsoft® Windows® operating systems, go to the Microsoft® Windows® Update website.check al zie ik niet in waarom msn het niet zou doen als ik geen updates wil installeren..
# If you are using a firewall, make sure that MSN Messenger is allowed full access through the firewall. For more information, see the firewall documentation. check.. heb ik niet zoals je had kunnen lezen
# Verify the Advanced Connection settings for MSN Messenger check.. had ik ook al gedaan

en over de 2e site zal ik maar aannemen dat je mijn startpost helemaal niet gelezen hebt.. :+ ;)
Maar toch bedankt, maar ik weet zeker dat de oplossing niet simpel is.. vooral omdat ik niets gedaan heb, en het van de 1 op andere dag niet meer werkt.. Had zelf natuurlijk allang gezocht op google.. dus ik heb ook heus wel op de foutmelding gezocht..

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kan zelf na het imstalleren van de laaste windows updates ook niet meer connecten met WLM. Ook heb ik de demo van bf2142 geinstalleerd, maar of dat er mee te maken heeft....geen idee
Het vreemde is dat alkle testen sucesvol zijn (tools - options - connection). Volgens MSN kan ik dus connecten met de .NET service.

[ Voor 26% gewijzigd door Bartoz op 17-10-2006 22:41 ]

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-07 01:47
ken meerdere mensen met dit probleem, waar het door komt weer ik niet, maar meestal werkt het wel op de zelfde pc met onder een andere acount. Teminste, bij mijn ex en zusje wel. echt wel raar :+

Specs!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, alles al geprobeerd. Ben nu maar terug gegaan naar msn 7.5. Deze werkt namelijk wel gewoon goed

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-04 22:27

renskoenraadt

Like No Other

Haal je map met je berichtgeschiedenis weg (verwijderen) dan doet hij t wel weer gewoon. Is een veel voorkomend probleem, als je een beetje gegoogled had, had je het zo kunnen vinden.

cheers!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 10:09

Swaptor

Java Apprentice

St@m schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:02:
[...]

Van de eerste site..
<verhaal>

en over de 2e site zal ik maar aannemen dat je mijn startpost helemaal niet gelezen hebt.. :+ ;)
Maar toch bedankt, maar ik weet zeker dat de oplossing niet simpel is.. vooral omdat ik niets gedaan heb, en het van de 1 op andere dag niet meer werkt.. Had zelf natuurlijk allang gezocht op google.. dus ik heb ook heus wel op de foutmelding gezocht..
Hehe, ik dacht toch echt dat ik zag staan dat je op die foutmelding niets had gevonden. There's selectief lezen for you :X

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb zelf het problem ook. Maar ik heb het idee dat het hem mer in het account-adres zit. Ik heb nl nog een login onder ene oud, niet bestaand, @dolfijn.nl adres (voorloper Ilse mail, thans helemaal niet meer bestaand) en daar kom ik niet meer mee aangemald. Met mijn eigen hotmail account daarentegen wel.
Balen though, dat dolfijn account gebruikte ik voor chats enzo...staan behoorlijk wat mensen in. Aangezien ik via webmessenger ook niet ingelogd kom met dat dolfijn adres, gok ik dat het toch iets in de messenger-service zelf moet zijn :(
renskoenraadt schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:51:
Haal je map met je berichtgeschiedenis weg (verwijderen) dan doet hij t wel weer gewoon. Is een veel voorkomend probleem, als je een beetje gegoogled had, had je het zo kunnen vinden.

cheers!
Dat werkt dus helaas ook niet :(

[ Voor 26% gewijzigd door The Eagle op 17-10-2006 23:08 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
renskoenraadt schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:51:

cheers!
ja...
En als ik nou geen berichtgeschiedenis bijhoud?
Dus dan mag jij me vertellen welke map ik moet verwijderen..
Maar @ hierboven.. ik meld me aan met een gmail account.. misschien dat het daaraan zou kunnen liggen?
Net even geprobeerd met MSN 7.5.. en dat werkt dus ook.. ik ga er nu vanuit dat het probleem niet bij mij ligt.. en dat het gewoon een bug oid in het programma is.. het lijkt me duidelijk dat de instellingen op mijn PC juist zijn.. Web messenger, Trillian en MSN 7.5 doen het wel.. maar Live Messenger niet.. nouja.. ga echt geen versie installatie doen voor die versie :P

[ Voor 25% gewijzigd door St@m op 18-10-2006 01:54 ]

Verwijderd

heeft er ondertussen al iemand een oplossing gevonden? Ik kan mij op geen enkele messenger meer aanmelden (zelfs niet op web messenger) ik kan wel mijn emails lezen en andere mensen aanmelden op dezelfde messenger. HEEEEEEEEEEEELP ik word er gek van

• Intheweb
  • Laatst online: 21:09
Ik zelf zit ook met dit probleem. Maar met een ander account kan ik wel inloggen, dus het is een account specifiek probleem.

Ik gok dat een server plat ligt van MSN waar mijn account blijkbar opstaat. Heb er al achteraan gemailt naar MSN, maar tja reactie duurt altijd lang :')

Doe maar een onsje meer...

Verwijderd

Intheweb schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:15:
Ik zelf zit ook met dit probleem. Maar met een ander account kan ik wel inloggen, dus het is een account specifiek probleem.

Ik gok dat een server plat ligt van MSN waar mijn account blijkbar opstaat. Heb er al achteraan gemailt naar MSN, maar tja reactie duurt altijd lang :')
idem hier ik heb gisteren gemaild maar nog steeds geen antwoord gekregen. Wil je iets laten weten als jij terug online kan?

• Intheweb
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:22:
[...]

idem hier ik heb gisteren gemaild maar nog steeds geen antwoord gekregen. Wil je iets laten weten als jij terug online kan?
Ben weer online :P

Doe maar een onsje meer...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

* The Eagle is ook weer on line :)
D'r zal wel een foutje bij MS hebben gezeten, aangezien al mijn accounts (ook de niet @hotmail) het weer doen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

idem hier de problemen zijn opgelost

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
lol, net ook geprobeert.. hier dus nog niet :P

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:27
Nou hier onder Xp ook nog niets.... Zelfde versie onder Vista geen probleem :?

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:39
Ik heb dus exact hetzelfde probleem ,kan al meer dan 1 week niet aanmelden . En heb ook nog steeds geen oplossing gevondrn...

Verwijderd

Hier probeer deze.
Deze deed het voor mij !
Pagina: 1