Ik heb hier een PC met een Gigabyte GA-K8NE moederbord er in. Hij deed het een paar dagen terug plots niet meer, hij gaf geen beeld. Toen met een leen videokaart erin deed hij alles prima en functioneerde naar behoren. Nu heb ik mijn vervangende kaart uit de winkel echter nu weigert hij werkelijk elke vorm van dienst.
De volgende dingen heb ik reeds geprobeert:
- zonder Videokaart = geen beeld noch piepjes
- zonder Videokaart, geheugen = geen beeld noch piepjes
- zonder Videokaart, geheugen, hdd = geen beeld noch piepjes
- alleen met videokaart = geen beeld noch piepjes
- alleen met videokaart, geheugen = geen beeld noch piepjes
- alleen met videokaart, geheugen, hdd = geen beeld noch piepjes
- alleen mobo = geen beeld noch piepjes
Wanneer ik echter de HDD of CD Brander aansluit blijft de HDD led constant branden. En het aller vreemdste nog wel is dat wanneer ik de leenvideokaart terug plaats hij het ook niet doet. Ik moet nog een bios reset doen maar de manual download nogal sloom van Gigabyte.com.
Heeft een van jullie misschien nog een idee wat ik kan doen? en een mogelijke oorzaak van 't probleem.
De volgende dingen heb ik reeds geprobeert:
- zonder Videokaart = geen beeld noch piepjes
- zonder Videokaart, geheugen = geen beeld noch piepjes
- zonder Videokaart, geheugen, hdd = geen beeld noch piepjes
- alleen met videokaart = geen beeld noch piepjes
- alleen met videokaart, geheugen = geen beeld noch piepjes
- alleen met videokaart, geheugen, hdd = geen beeld noch piepjes
- alleen mobo = geen beeld noch piepjes
Wanneer ik echter de HDD of CD Brander aansluit blijft de HDD led constant branden. En het aller vreemdste nog wel is dat wanneer ik de leenvideokaart terug plaats hij het ook niet doet. Ik moet nog een bios reset doen maar de manual download nogal sloom van Gigabyte.com.
Heeft een van jullie misschien nog een idee wat ik kan doen? en een mogelijke oorzaak van 't probleem.
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.