Toon posts:

snelheid 6mb probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sins een paar maand van planet InternetPlusBellen. Ik heb het het probleem dat ik maar 3,5mb heb om te downloaden. ik heb het abonnement Comfort daar hoor je 6mb bij te hebben. Ik heb mijn switch ook al een paar keer gerest maar dan veranderde de snelheid steets. Zo heb ik de 4,5 ook al eens gehad. Weet iemand wat ik er aan kan doen om die 6mb te kijen?

Verwijderd

Ook je modem ipv Switch gereset zodat die de nieuwe settings kan binnenhalen? :)

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-12-2025

Vincenz0

Coder

je geeft een beetje weinig informatie,

waar test je mee?
welke snelheid staat er in je router waar hij op getrained is?
wat heb je zelf al uitgezocht/geprobeert?

Coding 4 Fun!

Verwijderd

Topicstarter
In de admin van mijn router staat 3520 kbps die heb ik ook al eens een paar keer gerest de snelheid verandert perkeer dan wel maar het is dan de ene keer hoger en dan weer lager. steeds rond de 3520 kbps.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 15:53 ]

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Hoever zit je van de centrale af?

Goedkoop bellen via VoIP

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
zit je rechtstreeks op de experiabox? welke snelheid haal je dan?

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit 2 km van de centrale af. In de expera staat dat ik maar 3,5 mb heb

Verwijderd

heb je de experiabox niet te ver van je telefoon aansluiting in de meterkast zitten. Hadden wij namelijk, we hadden 15 meter kabel tussen kpn aansluting naar experia box en toen pas UTP kabel, het schijnt dat je maar max 2 meter vanuit mag zitten. sindsdien geen problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles in de meterkast bij elkaar zitten. het kan maximaal 1 meter wezen die kabel.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 09:49
heb je de splitter er niet meer tussen en modem gereset? even provider bellen en uitleggen dat je modem op verkeerde snelheid verbinding maakt zullen hun het verder voor je afhandelen.
Pagina: 1