outlook.pst

Pagina: 1
Acties:

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-02 21:08
Onze virusscanner heeft het bestand outlook.pst verwijderd. Nu heb ik dit dmv een file-recovery programma terug kunnen halen. Maar nu mist de mailbox.??? Dit bestand is niet meer terug te vinden. Is er een manier om toch deze map weer aan het account toe te wijzen?

Hij geeft de volgende foutmelding (outlook 2002)

Kan de map niet weergeven. Microsoft Outlook kan geen toegang verkrijgen tot de opgegeven maplocatie. Het bestand C:\Documents and Settings\Niek Uwland\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst is geen bestand voor persoonlijke mappen.

[img]error.jpg[/img]

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-07 17:37
Heb je de PST op diezelfde locatie terug geplaatst?

Verder zou ik me afvragen waarom de PST er door de virusscanner is uit gehaald. Waarschijnlijk is er iets niet helemaal pluis met dit bestand en is hij misschien onbruikbaar gemaakt door een virus.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
Gezien de werking van file-recovery-programma's kijk ik er niet vreemd van op. Die dingen leveren meestal garbage op.
Welke scanner gebruik je? Heb je het bestand uit de quarantaine map gehaald, en naar de juiste locatie gekopieerd?

Copy.com

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-02 21:08
Ik heb G-data AntiVirusKit InternetSecurity 2006. Ik had het bestand per ongeluk verwijderd ipv in quarantaine geplaatst. Ik heb het bestand (met ADRC) terug kunnen vinden.

[img]error.jpg[/img]