[noobvraag] forumsoftware

Pagina: 1
Acties:

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:36
Hello, ik ben een redelijke softwarenoob als het op fora software aankomt, nu ben ik gevraagd door me voetbalteam of ik een websiteje wil bouwen, dat is het probleem nog niet maar ik zou er ook graag forumsoftware in implementeren, being a forumnoob, wat voor software is aan te raden (zo'n standaard forum gebeuren), het liefst ook nog gratis ;)

hopelijk is het niet te noobish wat ik vraag maar ik heb daar totaal geen verstand van :P

Adjust non olet, plerumque...

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:40

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik zou zeggen, google er eens op los. Zijn een hele vracht aan mogelijkheden, maar het komt uiteindelijk neer op je eigen smaak. Ik ben zelf redelijk tevreden met phpBB.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Neem anders eens een kijkje op http://opensourcecms.com ... staan een heleboel demo's van oa gratis fora. Probeer uit, kijk welke aan je wensen voldoet, en gaan :)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:26

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hier kun je nog een beetje uitproberen http://www.opensourcecms.com/
Verder is er genoeg te vinden via google e.d.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• SLeddert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-12-2025

SLeddert

SLeddert

Inderdaad, PhpBB is goed of de uitgebreide pakketten zoals Joomla...

Karsten

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 09:49
misschien is phpnuke wel wat hiervoor.

soort standaard site-pakket met ingebouwd forum

• 1nsane
oke heb wat rondgekeken en heb de software van phpBB naarbenedengeladen en ga nu ff kijken hoe ik dit in gebruik kan nemen

• 1nsane
oke ik heb inmiddels de getting started van de nederlandse website doorgelezen, gelukkig wel lekker helder :D alleen nu het struikelblok, waar haal ik een geschikte (gratis) webhost vandaan :P

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
1nsane schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:38:
oke ik heb inmiddels de getting started van de nederlandse website doorgelezen, gelukkig wel lekker helder :D alleen nu het struikelblok, waar haal ik een geschikte (gratis) webhost vandaan :P
(bijna) niet. Of je zit met bergen reclame's. Of enorm trage servers. Allemaal een paar euro inleggen en je hebt een snelle, nederlands hostingpakketje + url.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

^^met LoneGunman

Betaalde geschikte webhosts zijn er zoveel dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.
Het kan iig heel goedkoop tegenwoordig (soort van prijzenoorlog tegenwoordig, net als in de supermarkt).
Kijk voor de lol eens naar de link in mijn signature ;) Zelfs het lichtste pakket daar is al voldoende ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• 1nsane
hmm dan inderdaad maar met z'n allen wat leggen, kost niet meer zoveel toch tegenwoordig :)

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 16:55

_WgV_

It's a magical world!

1nsane schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:38:
www.funpic.de is gratis en heeft php, mysql etc.

#StopBurningStuff

Verwijderd

phpBB een simpel forum precies naar je eigen hand /smaak te zetten en zelfs voor een newbie kwa phh/sql enz enz erg makkelijk te configureren......

en skins in overvloed.....

ps ik heb 1,5 GIG aan ruimte bij mijn webhost [host2GO] lekker veel voor een zeer laag bedrag--->

php,sql,enz enz enz ondersteuning succes met het zoeken......

kijk hier maar ff www.phpbb.nl
_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 17:25 ]

Verwijderd

Als je toch aan PhpBB begint, vergeet dan niet dit topic te lezen ivm beveiliging :)
Pagina: 1