HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Edit: @ hieronder: welke dan?
[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 16-10-2006 18:35 ]
Zeker niet. Er zit een backplate bij en het zijn duidelijk schroefjes, niet die rare clipjes die er bij de stoch koeler zitten.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
hij vraagt ook niet OF hij zijn mobo eruit moet halen, maar HOEroodhoedje schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:27:
Lijkt me logisch als je iets aan de achterkant moet schroeven dat je dan je moederbord loshaald. Die asus site maakt het voor ons er ook neit duidelijker op kan je geen review zoeken waar ze met een paar foto's laten zien hoe het moet.
ik denk dat je de zeikant van je case (achter je mobo dus) er af moet halen, en dat je dan van achteren je mobo los kan schroeven...
Nog nooit gedaan zeker?leonpwner1 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:31:
[...]
hij vraagt ook niet OF hij zijn mobo eruit moet halen, maar HOE
ik denk dat je de zeikant van je case (achter je mobo dus) er af moet halen, en dat je dan van achteren je mobo los kan schroeven...
Nee hoor, hij vraagt wel OF het moetleonpwner1 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:31:
[...]
hij vraagt ook niet OF hij zijn mobo eruit moet halen, maar HOE
En ja dat moet, want je kan anders niet achter het moederbord komen. En dat doen we gewoon vanaf de voorkant, schroeven draait je meestal niet los vanaf de achterkant hè, dat schroeft zo lastigIk wil graag weten of ik met mijn kast (een Coolermaster Centurion 5) het moederbord uit de case moet verwijderen
Kater? Eerst water, de rest komt later
Moederbord los, originele bracket er uit waarschijnlijk en dan de nieuwe koeler monteren.
Mobo weer terug plaatsen en aansluiten.
En dan moet de boel weer lopen.
Ik ben ook tevreden over de temperatuur: Na een MPEG-4 MKV'tje met waarschijnlijk H.264 gekeken te hebben, was de proc 40 graden
BTW: Ik heb het moederbord bijna leeggehaald, alleen de 24-pins kabel laten zitten en een beetje draaien om hem er gedeeltelijk uit te krijgen. Nog even een vraag: Is het normaal als ik bij fully stressed binnen een minuut op 49 graden zit?
[ Voor 31% gewijzigd door coptician op 16-10-2006 18:54 ]