het Grote, windows vista licentie 'probleem'

Pagina: 1
Acties:

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Beste tweekerts,

Na heel wat nieuws posts, 'betrouwbare' bronnen zoals winsuppoersite (die zelf overigens alweer reviisie in z'n teksten heeft geplaatst > waardoor 't allemaal NOG minder duidelijk wordt)) , een flink wat ander gestechel wil ik julle toch vragen, of jullie dit niet eens kunne opnemen met de dames en heren bij Microsoft. hoe 't nu WEL zit.

dingen als
> wat zijn uiteindelijk de verschillen tussen OEM en Retail,
>>> hoe waren die vroeger (windows xp)
>>> en hoe gaan die worden (windows vista),

dit zijn toch vooral vragen die de gemoederen doen sidderen,

HELP ONS

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Er is inmiddels al contact opgenomen met Microsoft hierover, dus je hoort spoedig meer :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

het is toch duidelijk

- oem mag 1x worden overgezet
- virtualisatie alleen met sommige versies

verder krijg je gewoon verschillende versies die niet direct zijn te vergelijk met een xp home of xp pro.

• Deevay
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Ik las in de reacties op het artikel iets over "XP op meer pc's mogen installeren met 1 key voor thuisgebruikers". Dit is mij echter nieuw. Iemand een idee wat daar nu werkelijk van klopt?? Als dit namelijk waar is, wil ik best nog een licentie kopen voor Windows XP, wat me heel goed bevalt.

Relax. nothing is under control.

• i-chat
  • Niet online
Yoeri schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:29:
Er is inmiddels al contact opgenomen met Microsoft hierover, dus je hoort spoedig meer :)
jullie zijn top, ....
het is toch duidelijk

- oem mag 1x worden overgezet
- virtualisatie alleen met sommige versies

verder krijg je gewoon verschillende versies die niet direct zijn te vergelijk met een xp home of xp pro.
er is dus inmiddels zoveel geschreven, (en die winsupersite heeft ook al 2 revisies gehad (zover ik kan tellen) - en weer andere bronnen en quotes speculeren NOG weer anders. dus zo duidelijk is 't nie meer, (als je ook eerdere artikels hierover gelezen hebt).

Ik wacht dan ook met smart op de update...

• i-chat
  • Niet online
vandaag was het Merge-dag, dus was er weinig 'ander' belangrijk nieuws, (en nee geen DukeNukemForever),

mare, kunnen we in de loop van deze week een artiekeltje over dit onderwerp verwachten,
wat er nu prcies wel mag en wat niet, kortom hoe de vork in de steel zit...

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Als er wat te melden valt, zal ik dat zeker doen ;)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Pagina: 1