Toon posts:

inhoud websites downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb voor een presentatie de gehele inhoud van een website nodig (www.deregenboog.org).
Deze website zou ik graag op cd willen hebben voor eventuele presentaties waarbij ik geen gebruik kan maken van het internet, zou dus graag deze website offline willen gaan gebruiken.
Ik weet dat er vroeger een programma was, de naam weet ik niet meer precies, het heete iets van
snakeweb, of websnake. Nu is mijn vraag aan jullie of jullie een manier weten of een programma weten die dit mogelijk maakt.Het betreft ook videofragmenten op de website.

Hoop dat jullie me kunnen helpen,

Vriendelijke Groet,

Siemen

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 16:30
Je hebt waarschijnlijk niet eens gegoogled er zijn zat van die programmas. Zoek maar eens op teleport pro...

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-07 12:00

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, sorry,ik had een spelfout gemaakt... bedankt
ik had beter moeten googlen,

dankje wel

Groet Siemen

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Progsels zijn er zat - of het legaal is is vraag 2 want ik kan zo natuurlijk niet beoordelen of dat jou eigen website is (zal wel niet, anders stelde je deze vraag niet ;) ) of di evan iemand anders. Vergeet je niet even toestemming te vragen aan de maken / degene met het copyright van de site? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

teleport pro, deze kopieert echt álles van een site naar je comp.

[ Voor 68% gewijzigd door Raven op 16-10-2006 10:53 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

bartgrefte schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:51:
teleport pro, deze kopieert echt álles van een site naar je comp.
Ja dat is wel een goeie. Heb je wel veel aan :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

GGS_VR6 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:53:
[...]

Ja dat is wel een goeie. Heb je wel veel aan :)
zeker! vooral handig als ik een flinke lading pics (kippies.nl ;) ) wil downloaden :) om in m'n webshots database te zetten

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 16-10-2006 11:06 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; gewoon even zoeken op Google dus; lees ook Policy: Alle regels die op het forum gelden even door voor meer tips alvorens je een topic opent :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1