Toon posts:

Pc start opnieuw op na plaatsen usb stick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem met mijn pc.

Als ik een usb stick inplug begint de pc met het herkennen van de stick en vervolgens start de pc opnieuw op. Echter zitten er op de pc ook 2 andere usb apparaten aangesloten (printer en scanner) welke wel gewoon werken.
Ik heb al de laatste software bij Via gedownload en geïnstalleerd en het vreemde is dat als ik dit heb gedaan en plug dan de stick in dan werkt het normaal maar start ik de pc opnieuw op en plug ik hem in dan start deze weer opnieuw op.

Iemand een idee wat het kan zijn???

Alvast bedankt.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
En geeft die usb stick ook problemen op een andere pc? Heb je al een geprobeert de usb stick in de usb-poort te doen van de scanner en/of printer?

Verwijderd

Topicstarter
andreict schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:27:
En geeft die usb stick ook problemen op een andere pc? Heb je al een geprobeert de usb stick in de usb-poort te doen van de scanner en/of printer?
Ja op andere pc gaat het gewoon goed en het maakt geen verschil als ik de stick op de poort van de scanner of printer zet deze start dan alsnog opnieuw op.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
krijg je foutmeldingen in je event log?

Verwijderd

Topicstarter
andreict schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:40:
krijg je foutmeldingen in je event log?
Hier heb nog niet naar gekeken eerlijk gezegd maar vind het vreemd omdat het in principe ook niet aan de software kan liggen van de poorten omdat andere apparaten wel functioneren.

Zal wel eens even kijken in de evenlog miss dat ik iets vreemds tegenkome.

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-03 23:19
Dit probleem ben ik wel vaker tegen gekomen.

Je krijgt een Bluescreen op het moment dat je de USB stick in de computer plugt. Vaak heb ik dit probleem opgelost door naar de website te gaan van het merk van je computer (HP, Dell). Meestal vind je daar dan wel een fix
Pagina: 1