CMS voor vrijwillige dierenambulance

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-02 20:21
Ik ben er niet helemaal zeker van waar ik dit topic moet plaatsen maar aangezien hier de meeste mensen zitten die met CMS's werken leek dit mij de beste plek. Zo niet, mijne excuses aan de mods ;)

Ik ben benaderd door de vrijwillige dierenambulance van een bepaalde (relatief kleine) stad. Ze willen een systeem dat online benaderbaar is voor een 25-tal gebruikers. Hierin moet o.a. een gevonden/vermist lijst zijn, een functie om een excel bestand bij te houden en eventueel wat communicatie onderling, maar het hoofddoel is om bestanden (lijsten) uit te kunnen wisselen. Ook dienen ze de 25 gebruikers rechten te kunnen geven op de bepaalde onderdelen (wel of niet te bekijken).

Nou bied ik webhosting en scripting aan als bedrijf zijnde. Ik zoiets bouwen, maar ook voor een laag tarief is het eigenlijk niet te doen voor de dierenambulance aangezien ze een heel laag budget hebben.

Zijn er hier mensen welke een GRATIS systeem kennen welke dit kan doen? Mag PHP/ASP/CGI/Perl gebaseerd zijn, eventueel gebruik maken van FP extensions. Ik zal zorgdragen voor het leveren van een webhosting pakket, en eventueel zelf het systeem bouwen (zonder dat er kosten voor zijn) indien er geen gratis alternatief is. Het is tenslotte voor het goede doel.

Graag hoor ik van jullie :) Alvast bedankt (ook namens de dierenambulance)!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:06

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je had inderdaad wel iets meer vooronderzoek mogen doen. Sowieso lopen er meerdere CMS topics in Development Tools & Environments waar informatie uit te halen is. Verder mis ik welke CMS oplossingen je al bekeken hebt en waarom dezen niet voldoen. Ik krijg dus het idee alsof je enkel de functionele specificaties opgesteld hebt en de rest van het project nu hier dumpt zodat je anderen de implementatie voor je kunt laten vinden. Dan mag het nog wel zo'n nobel project zijn, maar dat is hier niet de bedoeling.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.