Toon posts:

Office 2003 - Verzenden naar optie ontbreekt.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn gebruikers klagen soms, dat ze de verzenden naar optie in office 2003 sp2 niet kunnen gebruiken.
Maar sommige mensen hebben deze optie wel.

Afbeeldingslocatie: http://ivo.slaats.googlepages.com/office-optie.gif

We gebruiken Lotus Notes 6.5 MultiUser Install.

• waxxzer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-03-2021
Dat heb ik zelf ook gehad, ik heb het met analyse en herstel op kunnen lossen.Overigens gebruik ik zelf Outlook als client.

Verwijderd

Topicstarter
waxxzer schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:02:
Dat heb ik zelf ook gehad, ik heb het met analyse en herstel op kunnen lossen.Overigens gebruik ik zelf Outlook als client.
dit lost helaas niets op bij mij.

Verwijderd

je moet de profielen van windows messaging aanmaken en configureren via start->configuartiescherm->post alvorens deze optie beschikbaar komt.
ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb de combinatie word/lotus notes niet aan de praat gekregen, alhoewel dit op het eerste zicht mogelijk moet zijn, want lotus notes levert een service provider aan.

Verwijderd

Probeer eens onder het tabblad "programma's" in de internet-opties van internetexplorer het juiste programma te selecteren bij email-client.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:42:
je moet de profielen van windows messaging aanmaken en configureren via start->configuartiescherm->post alvorens deze optie beschikbaar komt.
ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb de combinatie word/lotus notes niet aan de praat gekregen, alhoewel dit op het eerste zicht mogelijk moet zijn, want lotus notes levert een service provider aan.
Ik heb client die wel werken, maar dezelfde office versie / windows / notes client gebruiken.
Maar de optie post is niet aanwezig in mij Xp versie deze heb ik ook nog nooit gezien.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:48:
Probeer eens onder het tabblad "programma's" in de internet-opties van internetexplorer het juiste programma te selecteren bij email-client.
Ook deze staan op lotus Notes ingesteld. :'(
Pagina: 1