Afgelopen zaterdag rondom Lage Vuursche lekker in het bos wezen wandelen en gelijk wat foto's geschoten. De herfst werd al lekker zichtbaar. Nog wel veel groene bladeren, maar de kastanjes en paddestoelen waren volop aanwezig.
Veel heb ik op 'auto' geschoten. Het was niet helemaal een frisse heldere dag, maar in de loop van de middag kwam de zon er af en toe door heen. Dat in het bos waar het wat heiig was gaf dat soms prachtige beelden. Dat heb ik geprobeerd op foto 9 vast te leggen.
De foto's zijn trouwens geschoten met een Fuji Finepix S5000. Foto's zijn niet bewerkt. Foto 4 is alleen gecropt en foto 7 is rechtgezet en gekropt.
Wat je ziet zijn de bwerkte foto, overal staat een linkje bij van de onbewerkte versies. Bewerking zijn saturisation, hue, levels en contrast.
Graag kritiek!
1. klik hier voor de onbewerkte versie

2. klik hier voor de onbewerkte versie

3. klik hier voor de onbewerkte versie

4. klik hier voor de onbewerkte versie

5. klik hier voor de onbewerkte versie

6. klik hier voor de onbewerkte versie

7. klik hier voor de onbewerkte versie

8. klik hier voor de onbewerkte versie

9. klik hier voor de onbewerkte versie

10. klik hier voor de onbewerkte versie

11. klik hier voor de onbewerkte versie
Veel heb ik op 'auto' geschoten. Het was niet helemaal een frisse heldere dag, maar in de loop van de middag kwam de zon er af en toe door heen. Dat in het bos waar het wat heiig was gaf dat soms prachtige beelden. Dat heb ik geprobeerd op foto 9 vast te leggen.
De foto's zijn trouwens geschoten met een Fuji Finepix S5000. Foto's zijn niet bewerkt. Foto 4 is alleen gecropt en foto 7 is rechtgezet en gekropt.
Wat je ziet zijn de bwerkte foto, overal staat een linkje bij van de onbewerkte versies. Bewerking zijn saturisation, hue, levels en contrast.
Graag kritiek!
1. klik hier voor de onbewerkte versie

2. klik hier voor de onbewerkte versie

3. klik hier voor de onbewerkte versie

4. klik hier voor de onbewerkte versie

5. klik hier voor de onbewerkte versie

6. klik hier voor de onbewerkte versie

7. klik hier voor de onbewerkte versie

8. klik hier voor de onbewerkte versie

9. klik hier voor de onbewerkte versie

10. klik hier voor de onbewerkte versie

11. klik hier voor de onbewerkte versie