Toon posts:

Tv kijken op je crt monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Is het mogelijk om op een goedkope manier (bijv. met behulp van een converter) tv te kunne kijken op je crt monitor die een vga poort heeft? Ik heb gezocht,en ik heb alleen van die dure apparaten van 100 euro gevonden.

bvd

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

TV-kaart in je PC douwen ??

iets met foto's...

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:42

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Die converter kost zegmaar rond de 100 euro minimaal. Tis niet easy peasy zegmaar om even te knutselen.

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:36
TV kaartje in PC stoppen en dan via je PC kijken? Is toch denk ik één van de goedkopere oplossingen. Of wil je het echt zonder PC doen en direct op je CRT kijken?

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
Waarschijnlijk niet, aangezien er in een tv niet alleen een beeldbuis zit, maar ook een TV tuner.

Zo'n converter zet dus niet alleen het signaal van de ene kabel om naar een andere kabel. maar hij is ook een TV tuner

"Stilte, een gat in het geluid...."

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is een TVkaart in je pc niet een makkelijke oplossing? Converters naar VGA zijn over het algemeen nogal duur, dus als je daarvoor je bestaande pc kan gebruiken dan ben je al stukken goedkoper uit.

[edit]
wat al die gasten boven me dus al zeiden :P

[ Voor 12% gewijzigd door TERW_DAN op 15-10-2006 23:31 ]

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-07 14:45

NBK

Weercam-Avatar

Anders kun je misschien op zoek naar een scart/s-video/composiet naar VGA converter en een oude video recorder gebruiken als tuner.

Kun je die meteen gebruiken voor timelaps ;)

Als je gewoon PC kunt/wil gebruiken kun je ook opzoek naar VGA kaart met composiet/S-Video input en daar de videorecorder aan hangen.

[ Voor 27% gewijzigd door NBK op 15-10-2006 23:32 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Pagina: 1