BFG 7600GS 512MB vs ASUS 6800 v9999/td

Pagina: 1
Acties:

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-07 08:54
Goeie avond..
Ik zit al een paar dagen een video kaartje in de gaten aan het houden namelijk de 7600GS AGP versie en ik zit eraan te denken die te kopen voor vervanging van mijn asus 6800 v9999/td

Alleen ik weet nie of ik hier goed aan doe.
Ik wil voor zo lang nog even door met me oude setup tot ik echt zoiets heb van, ik heb een andere setup nodig

Dus mijn vraag aan jullie is:
Is het handig om mijn ASUS 6800 v9999/td voor de BFG 7600GS 512MB te vervangen

ik draai

AMD Athlon 3000+ 2,2 ghz
1024MB

ik heb de kaart tekoop gezien voor 140 euro.

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

• Gulf_5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-10-2024

Gulf_5

Lucht-v/w-aardig

ik denk dat je toch zelf iets van benchmarks e.d. moet gaan bekijken, want heb niet echt het idee dat je zelf al iets hebt uitgezocht hierover ?
Vergelijk eens de specs van de 2 kaarten, zoek de verschillen enzo... vergelijk benchies, google eens wat rond, wat heb je zelf al gezocht (en gevonden)?
Wil geen modje spelen, maar heb toevallig net wat slotjes zitten doorlezen, ben bang voor je dat deze zo een zelfde lot tegemoet gaat...

iets met foto's...

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-07 06:20

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik durf vrijwel zeker te zeggen dat de kaart die je wil gaan kopen langzamer is dan die je nu hebt.

Zeker als je kijkt naar het overclockpotentieel, dat je van de 6800 GE een GT of een ultra kan maken als je geluk hebt.

Ik zou tenminste voor een 7600GT gaan.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

Ik had hetzelfde dillema. Ik ben alleen gegaan voor de 7600gs 265Mb van evga. Ik had dus ook een 6800td.

Ik heb geen spijt van de aankoop. Ik speel vooral BF@ en daar had de 6800 het nog weleens moeilijk mee. Er word gespeeld op 1280x1024 met 2x aa. Met de 7600 gaat dat op 4x aa en geen haperingen meer aan het begin van een map. Ik vond het een mooie vooruitgang. Op deze manier hoef ik mijn agp plank ook nog niet te vervangen. Later koop ik wel weer een tweedehands 7800gs ofzo.

Oh ja bij evga hebben ze een stepup program. Dat houd ongeveer in dat je binnen drie maanden je kaart bij ze kan inruilen tegen bijna de nieuwprijs als je een andere kaart van hun koopt.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd

In dit geval is zoeken vrij moeilijk ja. Zou je mij even kunnen laten zien waar de 6800 NU staat?
Pagina: 1