"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Je hoeft niet perse opnieuw te installeren maar als je dat niet doet kan het problemen leveren (met win98 in ieder geval wel).
Ligt vooral aan de chipsets op het mobo, als je van een Intel BX naar Intel BX gaat of van een VIA naar dezelfde VIA dan maakt het waarschijnlijk (bijna) niets uit, ga je echter van een BX naar een VIA met Athlon ofzo, dan is de kans dat het misgaat al veel groter...
Maar het kan natuurlijk altijd goedgaan... maar fout helaas ook...
Maar het kan natuurlijk altijd goedgaan... maar fout helaas ook...
If nothing is written below, I was the last to reply...
soms zit het mee, soms zit het tegen 
het zal de stabiliteit niet ten goede komen als je domweg je bordje omprikt, bespaar jezelf tijd/ergernis door ff je os opnieuw in te rollen....
doe ik altijd wel.
het zal de stabiliteit niet ten goede komen als je domweg je bordje omprikt, bespaar jezelf tijd/ergernis door ff je os opnieuw in te rollen....
doe ik altijd wel.
Tja, wat zal ik zeggen, had een paar jaar terug alleen iets meer geheugen geplaatst, niet eens oude vervangen, maar gewoon 16Mb erbij (in die tijd was dat nog behoorlijk veel
) Krijg ik van Windows doodleuk de melding: "Not enough memory to load registry"
Kortom, kon ik de hele tering boel toch nog weer opnieuw gaan installeren
Moraal: je ken het proberen, maar vertrouw er in vredesnaam niet op!
Kortom, kon ik de hele tering boel toch nog weer opnieuw gaan installeren
Moraal: je ken het proberen, maar vertrouw er in vredesnaam niet op!
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Verwijderd
Vriend van me probeerde net zoiets laatst en W2K zag gewoon een nieuwe mobootje en regelde alles verder zelf. Gewoon proberen. In het ergste geval moet je opnieuw installen.
ik heb ook laatst een ander mobo geplaatst.. ging eigenlijk in 1 keer goed zowel met winME als 2000.. alleen 2000 crashte de eerste keer toen ie alle nieuwe hardware aan het instellen was maar na een reboot was alles in 1 keer goed
Het loopt zo goed dat ik het maar zo gehouden heb.. had ook geen zin om alles opnieuw te installeren.. en ik heb nog steeds geen enkele crash of bsod gehad
Win2K zoekt zeker weten zelf de goede drivers voor je mobo (als je een beetje bekende hebt tenminste)
Oke, het lijkt me duidelijk, ik neem geen el-cheapo mobo, maar een ASUS denk ik. Ik kan het dus gewoon proberen. En als het me niet lukt (Windows gaat vreemd doen ofzo) dan wordt het alnog een her-installtie! Thanks!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pagina: 1