Toon posts:

P4P800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal jullie zijn de laatste mogelijkheid om het werkend te krijgen ;)

Ik heb een ASUS P4P800 mb en daarop wil ik graag 2 S-ata hd's op aansluiten maar als ik ze aansluit gebeurt er niets windows herkend niets en ook in de biossettings kan ik alles aanpassen wat ik wil maar het werkt niet.

Ik probeer ook de acceleration RAID software te instaleren die ik heb gedownload van intelsite maar hij zegt op een gegeven moment dat ik niet de goede chipset heb, terwijl als ik bij asus kijk dat er wel degelijk deze chipset op het mb zit voor deze software.

Nou reageer hier maar eens op ik weet dat ik een beetje moeilijk de uitleg geef maar vraag maar raak ik zal proberen zo duidelijk mogelijk daarop antwoord te geven.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 17:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Als het goed is heb je een moederbord CD met daarop de functie 'Make sata driver disk'.

Die zul je nodig hebben om windows de schijven te kunnen laten zien tijdens de setup.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens of de controller wel is geinstalleerd (en je hem dus ziet in je device manager). Als die namelijk niet goed is geinstalleerd dan zal je schijf idd niet werken.

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:01
Krijg je ze wel te zien in je bios? Mijn oude pc had ook een P4P800 en daar werden de sata porten als een 3e en 4e IDE port gezien en had ik geen extra software nodig om ze aan de praat te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Ehm ik heb het probleem al gevonden SATA disk defect grommmmm

Heb er 2 andere aangehangen en zonder problemen werkt het helemaal toppie nu

Toch bedankt voor alle reacties.