Sweex wireless pc card 11g driver

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb hier een oudere laptop staan, hp omnibook 4150 met een Sweex wireless netwerkkaart erin. De drivers echter heb ik niet. Op de site van sweex zelf krijg je alleen verkeerde drivers. Heeft er iemand die drivers nog die ze mij zou kunnen doorzenden of weet iemand waar ik ze kan downloaden?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je al eens op www.driverguide.com gekeken? Daar zijn eigenlijk alle drivers wel te vinden (en je kunt zoeken op zowat alle kenmerken van je apparaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Daar krijg ik net dezelfde drivers als op de site van sweex zelf, die van een RALINK RT 2500 card die voor mij dus niet werken :(

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:12

BHQ

Bepaalde Sweex kaartjes hebben een Broadcom chipset, bepaalde hebben een Ralink en de USB stickjes hebben meestal Zydas. Ik vermoed dat je de 1e hebt (kan je met een linux bootdiskje nachecken, lspci). Dan kan je een driver van bijv. de Asus WL-100G pakken of een rebranded HP-driver :)