Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC crasht na 10 seconden bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-11 17:09
Sinds kort "crasht" mijn PC altijd ongeveer 10 seconden na het opstarten.
De toetsenbord en muis reagereen niet meer en het beeldscherm bevriest, ook verliest de muis zijn stroom. Wanneer ik in veilige modus ga doet mijn PC het wel, ik heb al eens NOD32 gedraait, die had een trojan gevonden en direct verwijderd. Maar nu blijft mijn PC freezen. Dit zijn mijn specs:

300 watt voeding
AMD Athlon 3200+
2x 512mb RAM DDR SDRAM
6600GT AGP
MSI K8MM

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-11 10:25

• Aubergine
Dat gaat over hardware etc. Dit moet fijn in orde zijn aangezien hij het eerst wel deed.

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
Aubergine schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 18:39:
Dat gaat over hardware etc. Dit moet fijn in orde zijn aangezien hij het eerst wel deed.
Dus hardware kan niet kapot gaan? Ik zou die troubleshooter nogeens doornemen als je er zo over denkt, dan kan je echt nog iets leren.

If I can't fix it, it ain't broken.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tsja, probeer eens een systeemherstel oid (indien je dit aanhebt).
Je hebt weinig geprobeerd volgens mij?

• Aubergine
Borizz schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 18:42:
[...]

Dus hardware kan niet kapot gaan? Ik zou die troubleshooter nogeens doornemen als je er zo over denkt, dan kan je echt nog iets leren.
Als hardware daadwerkelijk kapotgaat zo je PC niet eens opstarten? Zonder mobo, CPU, GPU of RAM kom je niet eens in windows?

En systeemherstel heb ik niet aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Aubergine op 15-10-2006 18:48 ]

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
Aubergine schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 18:48:
[...]

Als hardware daadwerkelijk kapotgaat zo je PC niet eens opstarten? Zonder mobo, CPU, GPU of RAM kom je niet eens in windows?

En systeemherstel heb ik niet aan.
ZONDER een van die dingen kom je inderdaad niet in Windows nee, maar ze kunnen stuk voor stuk wel gedeeltelijk kapot zijn, waardoor je PC vastloopt. In jou geval denk ik dan vooral aan de voeding of het geheugen.

If I can't fix it, it ain't broken.

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11 20:12

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Neem idd eens die troubleshooter door, ik gok namelijk op de combo videokaart/crappy-elcheapo voeding, gezien veilige modus wel netjes draait(en gezien dan alle grafische meuk uitstaat) probeer ook eens de blauwe schermen aan te zetten(rechtermuisknop op deze computer --> eigenschappen ---> tabblad geavanceerd ---> instellingen bij opstart en herstelinstellingen ---> vinkje weghalen bij computer automatisch opnieuw opstarten.)
Mocht hier niks uitkomen --->reinstall windows

target assimilated

• Aubergine
Heb een format gedaan ff gauw :) alles werkt weer.

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 19:27
Wilde ik al voorstellen.... een nieuwe installatie. Omdat je wel in de veilige modus kwam. Zal wel iets met een driver corupt geweest zijn. (driver die in veilige modus niet wordt geladen.... beeldscherm, geluid etc)

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

Pagina: 1