De vraag, hoe kan ik een layer mask weer groter maken ipv kleiner.
Ik ben bezig met een collage, heb alle foto's een eigen laag gegeven, netjes alle lagen dezelfde naam als de foto gedaan, anders krijg je een te grote bende aan laag-namen.
Ga nu elke laag een layer mask geven en gum weg wat ik niet meer wil zien.
Echter ik heb heel veel uren terug iets teveel van een layermask weggegumt.
Ik kan nu dit layermask weggooien en een nieuw layer mask maken en opnieuw beginnen, dit is veel werk, kan ik ook een stukje layer mask teruggummen?
waar kan ik dit instellen/doen?
Antwoord:
Als je op de layermask staat, dan het kleine zwarte en witte vierkantje indrukt, die onder de zwarte en witte vierkant staan waarmee je de kleur kiest, dan wisselen de grote zwarte en witte vierkant van plek, nu plak je er weer layer mask bij in plaats van weggummen.
Bedankt voor de reactie's
Ik ben bezig met een collage, heb alle foto's een eigen laag gegeven, netjes alle lagen dezelfde naam als de foto gedaan, anders krijg je een te grote bende aan laag-namen.
Ga nu elke laag een layer mask geven en gum weg wat ik niet meer wil zien.
Echter ik heb heel veel uren terug iets teveel van een layermask weggegumt.
Ik kan nu dit layermask weggooien en een nieuw layer mask maken en opnieuw beginnen, dit is veel werk, kan ik ook een stukje layer mask teruggummen?
waar kan ik dit instellen/doen?
Antwoord:
Als je op de layermask staat, dan het kleine zwarte en witte vierkantje indrukt, die onder de zwarte en witte vierkant staan waarmee je de kleur kiest, dan wisselen de grote zwarte en witte vierkant van plek, nu plak je er weer layer mask bij in plaats van weggummen.
Bedankt voor de reactie's
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 20:03 . Reden: antwoord ]